blacklebron
Yok abi olamaz böle bişey ..
3 dizi .. 3 ü de muhteşem .. 3 ü de aynı sezonda Tv'lerde ..
Türk televizyon tarihine altın harflerle yazalım bunları ..
1 - Avrupa Yakası
2 - Yaprak Dökümü
Ve bu iki şoku atlatamadan ;
3 - Binbir Gece

Bu 3.süne dikkat edin!
Hayatımda böyle drama dizisi izlemedim ..
Öncelikle ;
Bir bayan bukadar mı ''HARİKA'' görünür ya ?
Bu kadar mı asalet kokar ?
Bu kadar mı izleyiciyi içine düşürmeyi başarabilir ?
Ben bugüne kadar hiç ama hiçbir diziyi takip etmedim!
Mübalağa yapmıyorum .. Hakkaten izlemedim ..
Ama artık benim de takip ettiğim bir dizi var ..
Ben bile ağlayacaktım o ''Şehrazat'' ağlarken beh ..
Ama bide şu adamın karizmasına bak ..
Çok laf yok ..

Heralde bir daha denk gelmeyecek bu kadar kaliteli 3 dizi aynı sezonda ..
Tadını çıkarın .. (:



13 Responses
  1. ashkar Says:

    bende eskiden izlerdim bi kaç dizi "ekmek teknesi" falan ama artık eskisi gibi değil diziler. sanırım onlarında cılkı çıkmaya başladı.


  2. Adsız Says:

    evet güzel tesbit, belki listeye sagır odada eklenebilir :)


  3. Adsız Says:

    ilk defa üst üste bir dizinin 2 bölümünü izledim oda 1001 gece gerçekten hayata dair gerçekçi ve başarılı bir yapıt


  4. Adsız Says:

    Kaliteli üç dizi gerçekten de..
    Ama Avrupa Yakası'yla Yaprak Dökümü'nün aynı gün aynı saatte yayımlanması kötü :(


  5. Adsız Says:

    Yahu ben bir avrupa yakasını izledim hüzünlü izlemek iztemiyorum ama 3. diziye bakıcam bir ara :) Komşumda dizi izlermiş :D


  6. . Says:

    lebronum bunlar reklam kokan hareketler die iğrenç bi espriyle giriş yapıorum q: affet beni.. dizi izlemeye gelince evet ama hayata dönersek..Beyaz Atlı Prensin Canı Cehenneme..Kırmızı Ferrari İsterim Ben


  7. . Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  8. mayksisman Says:

    lebron; sana bişey açıklıyım madem beğenmişsin Binbir Gece'yi.. (:

    Benim babam Binbir Gece'nin Genel Koordinatör'ü hatta adı da Ahmet, filmin jeneriğinde falan görürsün, biraz fazla reklam kokan bi entry oldu ama napiim msn'im açılmıyor, sana da ulaşamaıyorum burdan söliyim dedim, beğendiğini haftasonu buluştuğumda sölerim (; Zerda-Aliye-Binbir Gece bi 3lemeydi zaten ve bu son halka ;)


  9. blacklebron Says:

    triancula şanslı torunmuş millet (:


  10. DRNEFES Says:

    yaprak dokumune çok hastayım ben..ertesi gun sınav vardı ama oturdum kalkamadım başından...


  11. ---OPTiO--- Says:

    dizideki kız hakikaten çok asil bi güzellikte...
    diziyi azcık izledim..yaprak dökümü ve avrupa yakasını seviyorum bende :)


  12. Serra Says:

    Avrupa Yakasi`na diCek bi$i yok, cunKu super! ;)

    Yaprak Dokumu`nu henuz izLemi$ diiLim..

    Binbir Gece`ye geLince.. Berguzar Kohen`i Kurtlar Vadisi Irak`ta da izLemi$tik ama harbi oyuncuymu$. Bole bi performanS bekLemiodum $ahsen.. Ama benim diziyi izLememe asiL neden oLan ki$i tabii ki Halit Ergenc!!! He is So cute! :)

    ~Serra


  13. Adsız Says:

    Senin gibi düşünüyorum süper diziler bunlar gerçektende insanı ekrana kilitliyor ama SILA'yı unutmuşsun :((