blacklebron
1 sene olmuş blog yazmaya başlayalı dostlarım, arkadaşlarım, sevdiklerim, sevmediklerim ..
Tam 1 sene.
Blog yazmaya Mtlda Hanım'ın sayesinde başladım.
Blogumu oluşturmama bi katkısı olmadı ama bol bol heves verdi yazılarıyla.-Belki de oldu katkısı-
Nerden denk geldi onun blogu bilmiyorum ama Türkiye'nin en iyi yazarlarının yazılarını bile onunkileri okuduğum kadar büyük bir hayranlıkla okumadım ...
Yarım seneye yakın okudum Mtlda'yı.
Blog'un ne olduğunu bile bilmeyen 'ben' yarım senenin sonunda bu işin nasıl yapılabileceğini araştırmaya başladım ve başladığım gün blogumu açtım.
Bazı bazı Türkçe'nin içine ettim -farkındayım- ama özellikle yapılmış değildi cümle hatalarının hiçbiri.
Doğrular yaptım.Yanlışlar yaptım. 3 yanlış 1 doğruyu götürdü.
Ama doğrularım daha fazla çıktığından dolayı blogum dimdik ayakta durmakta hala.
Yada kimilerine göre çabalarımla hala ayakta durdurulmaya çalışılmakta ..
Çok harika arkadaşlar edindim.
Tanıştım, tanıştırıldım, muhabbetin köküne indim, sevdim, o gece havadan daha soğuktum!, bilgisayar başında sabahlar olmasın dedik çoğu zaman, şamatanın kralını yaptık ..
Seven sevdi. Sevmeyen sildi. Kimine göre nihayetinde sanal alemdi.
İstanbul'lara gittim .. Bursa'lara davet ettim ..
Elimden geldiği kadar blog yazmaya başlamak isteyen yada yazan herkese yardım etmeye çalıştım.
Uykumdan, özelimden fedakarlık ederek çoğu zaman ..
Ama öyle bir zaman geldi ki yaşananları kaldırabilmek çok zorlaştı ..
Hiçbişey içten gelerek yapılamadı. Blog olayı tiksinilecek kıvama geldi.
İllustwriter'in de söylediği gibi bende çok blog gezdim çok yazı okudum ama son 1 aya dönüp baktığımda 1 youtube videosuyla 2 fotoğrafla günü kurtarma çabası içine ister istemez sürüklendiğimi farkettim ..
Aslında günü kurtarma gibi bi kaygım veya çabam yoktu ama konulara baktığımda gerçekten karşılaştığım manzara bunu gösterdi bana.
Haklısın İllust bende 1 aydır onlardanım ..
Halbuki yarım sene önce öyle bir heves vardı ki bende;
İple çektiğim yıllık tatilimde bile günde 1-2 saat internet cafeye gidip post geçip diğer blogları takip ediyordum. Ya şimdi ? .........
Şimdi beni az çok takip edenlerden, tanıyanlardan, bana kırgın olanlardan, olmayanlardan, beni sevenden, sevmeyenden, çok seven veya nefret eden herkesten birşey istiyorum;
Yazın buraya ..
Sanal yada gerçek .. Kazım yada Lebron .. Kişiliği yada blogu ..
Sizin gözünüzde nedir ? Sizin için ne ifade eder ?
Öğrenmek istiyorum ..
Söyleyecek misiniz ?
14 Responses
  1. Adsız Says:

    söylemem süpriz :P


  2. вuяcynι Says:

    yaklaşık bi senedir seni tanıyor we 7 aydır da fiilen görüşen birisi olarakh az çokh söz hakkım vardır die düşünüorum we başlıorum söylenmeye:D

    lebron!dan başlarsak:kendisi ilk başladığından bu güne bayağı yol kat etmiş biri.ilk postlarını hatırlarım ama son zamanlarda senin de dediğin gibi kendini yenileyememekten kaynaklanan bi sendromla sanki yazmak için yazma gibi bi tafrın oluştu ki bu bi süre sona bloggerlarda oluşan bi kavram.kendimden biliorum..o yüzden kapatmıştım zaten..ama keyifli biri lebron..çokh eğlenceli..hayata daha pozitif bakan biri gibi görünüo..esprili,dikkatli,duyarlı,tafrını ortaya koyan sade biri..

    kazım!a gelince..o daha gerçekci..daha hüzünlü..daha kafası karışık bi yaşam yorgunu hepimiz gibi..ben o kazım!ı daha çokh sefiorum lebron bizi kendisiyle tanıştırmış olsa da:) aslında burda belki satlerce anlatabilirim şöle trip yapar böle bakar sölemek istediği buyken die devam edebilecek kadar o noktaya geldim..

    bana aldığın o bonibon vardı ya-şu çizgili kapşonunu aldığımız gün-onun için çokh teşekkür ederim..

    iyi tanımışım seni..hayatımda hep var ol..çokh güzel şeyler paylaştık bu güne dek..sefa'mız olsun derim:)


  3. mayksisman Says:

    iyi ki sen de ben de yaklaşık 1 yıl önce başlamışız blog yazmaya

    yalnız şoka girdim (:

    Mtlda hanımcığımızın enfes yazıları sayesinde blog yazmaya başlayan bi kendimi sanıyodum bi baktım canocan da öle başlamış.

    mtlda'yla kişisel olarak hiç tanışmamış olsak da yazıları enfestir, blog aleminin en süper yazarlarındandır bu kadar da iddialıyım (:


  4. Adsız Says:

    iyi ki mltda yı okuyup yazmaya başlamışsın.. başlamasaydın tanışma imkanımız olmayacaktı.
    Lebron diyince aklıma canom kelimesi geliyo bi de tatlı, bi de içten, bi dee.. (bitmez) Anladın sen onu :))


  5. Adsız Says:

    Kazımcım belirli bir düzende yaparsan sıkılmassın kendini mecbur hissederek yaptığın herşey bumerang gibi geri çarpar sana...Sen iyi bir insansın.seni tanımak kendi adıma güzel gelişme.Kendini nasıl hissedersen öyle davran.


  6. Manik Kedi Says:

    Merhaba...Blogger'lık için eski heyecanları kaybettiğinden bahsetmişsin; ama sewgili Kazım bunun bloğun suyu çıktıyla v.s le ilgisi yoq.. Döngüsü böyle hayatın; yeni şeyler önceleri heyecan werir; ben gelen commentler yüzünden hawalara uçtuumu bilirim ; sonra noldu dönüp bakmaz yanıtlamaz olduk... Bu blogların cıwıklaştıına diil, kişisel olarak heyecanın kaybedilmesiyle ilgilidir. Şu an blog yazmaya yeni başlayan biri ilk zamanlar senin enim hissettiklerimi hissediolar; "woww, ne harika bi yer burası, hem sanal hem gerçek"... Sonra ; hayatın döngüsü, alışkanlığa dönüşen heyecanlar... Kazım olarak diil blacklebron olarak sewdim seni; çünkü görünen gösterdiğin bildiğim yüzün buydu. Senin için söyleyebileceklerim ;iyi bir insansın, değer werdiğin zaman değer, kıymet bilmek istiosun- biliorum herkes öledir- ama sen de daha fazla emimn ol:), werdiğin şey herneyse-sewgi,saygı, dostlık,iyilik- karşılığını bulamadığında hemen sorgulanamaya balosun we sorgulamaya önce kendinden başlıosun; "ben bi şey yaptım da böle olduk" v.b. Bu insanlık için çok erdemli bi tutum ama sana yazık be oğlum... "Hep ben" demiyeceksin tabi ki ama "Önce ben" olcak felsefen ; en azından çok önemli olmayan konularda... Onun dışında senin sırf rengini we kutusunu beğendiğin için "parliement aqua blue" içmen bana inanılmaz keyif werio we gülümsetio; çünkü şu an bunu yazan kişi de aynı nedenden dolayı aynı markayı kullanıo:)
    Son olarak; hayatta tek bir şeyden wazgeçme lütfen; Sewmekten... Belki de bu sayede dünyayı da sewmeyi de öğreniriz ne dersin; Susam sokağında da dediği gibi "Sew dünyayı , açılır her kapı"...
    Sewgiler;Sinem...


  7. Huzunbazz Says:

    walla ben tam olarak bı tanıma sansına naıl olamadım tam kıbrıs donusume denk geldı senı tanımam sorada malum askıya aldım blog olaylarını ama yazılarınında okudugum donemde bı sewınc wardı guzeldı bızde yalan yokh takıp etmıorum cogu blogu ne zamandır bunaldım sanırım :p ama senı tanımak guzel blogun dewamını dıler bloguna nıce seneler


  8. Adsız Says:

    Blogunu cok sık ziyaret etmiyorum acıkcası ama her girdiğimde son yazına değilde en son nerede kaldıysam geriden ileri doğru gidiyorum bilinçli okuyucu:)
    1 sene olmuş demek o zaman kutlamak gerek. Tabiki de eskisi gibi olmayacak ilk heyecan gibisi varmı yok...
    Eskiden yazmak için yazardın şimdi ise oturaklı oldun yani yazılması gerektiğinde yazıyorsun ondan dolayı eskisi gibi değil sende usta blogger oldun anlayacağın:)
    ha konusan 10 aylık blogcu :D
    gerci bloger üzerinde yazmazdım benim alanım cok farklıydı 2002 den beri varım ama blogger da değil:)
    kutlarım gene


  9. Serra Says:

    fenerLi oLsan da seviorum Seni Lebron.. ;)

    ~Serra

    p.S. kapatmayi du$unmuosun dimi? veda yaziSi diiL dimiiiiiii.


  10. . Says:

    bana blog alemine hadi sende başla diyen şahsiyet!
    beni bursada hayko konserine davet eden kişilik!
    bana şarkımın şarkısını söyleyen,
    lebron die bi adam daha olduğunu öğreten şahıs(...) bizzat sensin {:


  11. Adsız Says:

    tuumar'in blogunda yorumunu okudum, hosuma gitti bir bakayim dedim. cok vaktim yok blog incelemeye ama, yeni blog yilin hayirli olsun diyeyim..


  12. terskose Says:

    Eskiden alınganlık yapıyordun ama bu konuşmamaktan kaynaklanıyordu anladık ikimiz de...
    Yeni yılın hayırlı olsun ne diyeyim Kazım özü sözü birsin...


  13. Asortik Krep Says:

    Kazım ı tanımıyorum ama Lebron un değişik bir bakış açısı var ve arada sırada da olsa bunu blog yoluyla anlatması lazım bence.Her gün yazmak zorunda değilsin ama sayfana girdiğimde seni görmek isterim..


  14. Günce Says:

    a naa:))) benim de bi yıl oldu hatta gçeti bile :))) bi süre sonra insan sıkılıyo sanırım yazmaktan.Her şeyi yazmak zorunda hiseetmiyosun kendini..Ya da yazmayı düşündüğün şeyleri kendine saklıyosun..Üşeniyosun:) Sanırım sen de böyle bi dönemden geçiyosun :)Benim de eski hevesim kalmadı pek.