blacklebron
Efendim söze nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Çalıştığım işhanında muhabbet ettiğim, arkadaşlık ettiğim, çayını içtiğim, sigaramı paylaştığım, laklak ettiğim, sinir katsayımı artıran birçok insan var. Ama 2 tanesi var kiiii uf ki ne uf ..

Ömrümü yiyip bitiriyorlar Allah'ın günü..
Birinin adı Elalem diğerinin Drağğğ je!


Öncelikle soldaki fotoğrafta gördüğünüz şahsı tanıtayım sizlere.
E ne yapayım illa tanıt dedi :Pp
Kendisine söz verdim bu yazıyı yazarken onu kamuoyu önünde çok fena yıpratacak cümleler kullanacağıma dair.
Şimdi bu 'Elalem' öyle geçimsiz, öyle çekilmez, öyle kaprisli bişeydir ki anlatılır gibi değil yani.
Birde bendeki kör talihe bakın ki bu 'Elalem' bizim sektörde çalışıyo.
Gel dersin gelmez, git dersin gitmez, söz dinlemez, şaka yapılmaz, burnunun dikine gider, bol bol psikopata bağlar kendini, çatacak yer arar ..
Ama bi o kadar da arkadaş canlısı, dert ortağıdır, sevecendir .
Bu iyi huyları insanın beynini kemiriverir. Herşeyini affettiriverir :p
Ha bide unutmadan arabanızda eğer Elalem taşıyosanız kesinlikle 90 km.'den yüksek hız yapmayın. Yoksa kapıyı açar ve atlar. Başınıza bela olur. Gerek yok yani.
Ama ne olursa olsun biz onu çok severiz. Bağrımıza basarız.
Ve o da yetmez kendisine güzel sözler söyleriz;
' SENİ BİZ PEK ÇOK PEK ÇOK SEVERİİĞĞĞĞZZZ'
Heee bide 'ama pırşkaaaaaa' deriz .. Manasını bilmeyin aman çok meraklısınız sizde !
Kısaca 'Elalem' tek kelimeyle bir ömür törpüsüdür ..
Ama bu kadar tanıtmak yeter seni Elalem. Sonra İstanbul'a gelin olursun.

Sıra geldi Drağğğ je! ye;
Öncelikle kızımız Bulgaristan muhacırıdır. Ama kendisi pek bi '' I'm don't speak Bulgarian'dır ! ''
Haftada bir gün kesinlikle Carrefour'a gidip drajeli dondurma yemektedir.
Telefonunda Bloototh ismi olarak 'Bunu tut' yazar ki bu olaya bayağı bir espri katar.
Telefon numarası 05.. ....... dir ! (Höyyttt!) (((:
Elalem gibi iğnelemez, laf sokmaz, sinir etmez.
Üstüste gelen esprilerin peşine kahkahayı patlatmadan önce dudaklarının aldığı hali görmelisinizdir.
Pek şirincedir. Çok canlar yakmıştır ve çok canı yanmıştır. Msn'de kamerası inatla çalışmaz.
Benim smileylerimi çalamadığı için hergün birazcık daha delirmektedir.
Bulgaristan'ın gelmiş geçmiş en büyük eşcinsel şarkıcısının sesine bayılır(Azis) . Bütün albümleri mevcuttur. İsteyenler benim aracılığımla temin edebilirler. Babası da bizim meslektendir.
Demek ki neymiş ?
Efendim söze nasıl başlayacağımı biliyormuşum bendeniz ..
Sözü nasıl bitireceğimi de düşündüm ve bağladım ..
Mutlu bir arkadaşlık resmi şeysi ..

---
P.s. ~ Sevgili Elalem hakkında yıpratmaya yönelik yazdığım cümlelerin tamamı hayal ürünüdür.
O benim canımdır ciğerimdir damarımdaki kanımdır.(Abarttım) Bu yazı kendisinin bilgisi dahilinde yazılmıştır. Sevmediği cümleler imha edilecektir.
Her şakanın ardında bir gerçek vardır diyen arkadaşlar varsa kendilerine katılmadığımı buradan belirtmekle birlikte bu fikirlerini tekrar gözden geçirmelerini tavsiye ediyorum. (:
6 Responses
  1. Adsız Says:

    keezooo cağğnımsın biLiosun:D anca bukadar ii yorumlaya bilirdin beni..gerçekten mannaaqq vee bi okadar da süperce bişeesin sen..."amaa pırşşkaaa" dermişim ben yine..baqq yine şafarkk geldi aklımaa..ben onun içinde bikaç yorum bekkiorum senden..asıL bomba o.. sen benden daha ii biliosunn..lütfen bii gün onu konu all..almazsan tash olursun tashhh..baqq çok kastım gene kendimi..biyerlerim çatladı bişee yazıcam diee ..abuk bişey olduysaa çok pardonn..ama idare ett biliosun ben drağğğ jeeyim tatlıca bişeeyim:D(arkadaşlar raporunuz varmı heykel,fomara:D)


  2. Adsız Says:

    Hödööö Guduuuu Zuzuuuuu

    melish


  3. Bri; Says:

    Yaaaaaaa her şakanın altında bi gerçek vardır cümlesi her ne kadar banada çok saçma gelsede çok içten yazmışsın yahu...Sanki sonundada kurtarmaya çalışır gibi bi ifaden var bilemedim yani içini döküp döküp sonunda bi falso mu yaptın nedir:)


  4. blacklebron Says:

    Yok valla yahuuuu (:
    Kötü cümleler latife idi :Pp


  5. Adsız Says:

    Öhmm! Efenim kezonun soldaki fotoğrafta gördüğünüz şahıs ve elalem diye bahsettiği kişilik benim. Esra yani, ama siz kısaca eso'da diyebilirsiniz:) Canım arkadaşım beni öyle iyi anlatmış ki şaşırdım doğrusu. Yani bu kadar kısa sürede bi insan anca bu kadar iyi analiz edilebilirdi. Efenim kendisiyle bol bol tartışıp birbirmize kapris yaparız. Hee unutmadan bide inceden inceden laf sokarız:) Nedense o kadar insan içinde bu sadece onunla olur. Şimdi soruyorum size benmi geçimsizim yoksa omu? :))tabikide beeeeeeeeeeen :)) kendisi geçimli ama bi okadarda alıngan bi insandır. neye küstüğüne anlam veremediğim gibi kendisinide bir türlü çözememekteyim :) konuşmaya anlamaya çalışırsınız size beyninizi kurcalayacak, sinir katsayınızı arttıracak bir sürü cümle kurar ve siz sonunda Höö! diye kalırsınız. hatta bazen neye kızıpta küstüğünüzü bile unutturabilir bu cümleleriyle :)
    Efenim yaz yaz bitmez bizim kezoyla anlaşamamazlıklarımız ama yinede her ne olursa olsun biz birbirimizi çok severiz. kendisininde dediği gibi PEK ÇOK PEK ÇOOOK SEVERİĞĞĞZZ :)

    Dip not: bridget jones her kimse kendisine katılıyorum :P :))))


  6. Serra Says:

    ikiSi de ho$ kizLar! buLgar guzeLini ayri bi begendim, sana aLaLim mi Lebron`um.. ;)

    ~Serra

    p.S. yorumum hayaL urunudur.. ;P