blacklebron
Düşündüm de bu kadar ölmek yeter ..
Hiç gerek yok yani kafamı bozmama !
Çünkü müsterihim .. Suçsuzum .. Günahsızım .. Çamur atıldı ama izini 'Tuzruhuyla' aldık !
Şimdi böyle can sıkıcı şeyleri geçelim de oyumu nereye atacağımı bide siz söyleyin ..

Oyumu kime atayım ?

Birilerine bol kazanç sağlayan ama benim gibi 21 yaşında civan (GİBİ) delikanlıya hiç bi yararı olmayan AKP(Ak Parti) ?
Çamurculuktan başka hiçbişey bilmeyen siyasetten nasibini almamış bi başkanı olan CHP(Cumhuriyet Halk Partisi) ?
Daha seçimlere bile girmeden basit bi uzlaşmayı gerçekleştiremeyen en başından verdiği sözleri tutamayan DP(Demokrat Parti) ?
Artık kuru sıkı attıkları karikatüristlerin ve hatta benim bloguma komedi konusu olan GP(Genç Parti) ?
Dinimi herşeye alet eden SP(Saadet Partisi) ?
Başımıza bi geçerse bütün dünyaya savaş açacak olan MHP(Millyetçi Hareket Partisi) ?
Oy verirsem boş kullanmış gibi boşa gideceğini bildiğim ÖDP(Özgürlük ve Dayanışma Partisi) ?
Adını yazmak istemediğim Pkk yanlısı insanlara mı ?
Herkese iş, aş, Haydar BAŞ .. BTP(Bağımsız Türkiye Partisi) ?
Batıya karşı 'Doğu' Perinçek'e mi ? (İşçi Partisi)

Aslında Mhp nin sloganını tuttum ben ..
Ama kendimce yaptım o sloganı ..
Ampule de, çamurcuya da, düzovacıya da, dolandırıcıya da, bağnazın dik alasına da, sokak çetecilerine de, gencim güzelim diyene de, katillere de, başa da, komüniste de TEK Bİ BOŞ OY YETER ! mi ?
Sen söyle bide ?
Evet seni dinliyorum ???? (:
7 Responses
  1. вuяcynι Says:

    "düşündüm de bu kadar ölmek yeter.."

    bu kısım özellikle güzeldi:)..hakkı rahmetine kavuşan duygularına başsağlığı bizden;)

    oy kısmına gelince..yazdığın seçenekler sonası oy kullanmayıp boykot amacıyla kendimi yollara vurmayı düşünen ben akp mitinginin önünden geçerken..dedim tüh haydar baş!a yetişemiycez bakh sen:D

    bu kadar parti'ye değil ampül florasan tutsak aydınlanmazlar..bunların HEPSİNİ senin şu tuzruhuyla mı yıkasak..

    mi acaba..


  2. Unknown Says:

    ewet iyki döndün ya olmas sensiz bilirsin ehlim olduğun için yerin baska:)
    oy konusuna gelirsek walla ben kullanmıycam ama kullansaydımda chp ye werirdim çünkü geri kafalı insanlardan iyi ama diceksnki oda baskaa türlü..hangisi normalki zaten ??
    boş atmaktansa kötünün iisini secmek daha ii die düşünüyrm herlde galiba sanırsam:P


  3. Kozan Says:

    merhaba sen yinede boş geçem oyunu mutlaka kullan...hayırlısı olsun bakalım ama devlet millet için....


  4. Günce Says:

    Aslına bakarsan Doğu Perinçek'in savunduğu politikaların çoğu mantıklı :)Hani iktidara geleceğini bilsem oy bile verebilirm :)( Bu arada İşçi Partisi'nin başkanı o )Ama önemli olan şu.Öyle ya da böyle seni biraz da olsa temsil edeceğine inandığın bi parti varsa ona ver oyunu;)Seçme hakkını boşa harcama ;)


  5. bütün boş oylar toplandı ve sonuç belli işte. Lamba sönmedi malesef. ve elektrikler kesilmedikçe yanar bu lamba.. ne yazık!


  6. Adsız Says:

    içimi mi okudun nedir?


  7. DRNEFES Says:

    sonuç ortada..artık çok geççhersey için..öldük bittik..