blacklebron


Hey millet!
Bende Popomundo'cu oldum. Pek bi sardı gibi beni ..
Oyuna Ankara'dan katıldım.
Hep annemin sözünü dinliyorum.
Kinky Jam isimli mekanda tezgahtar olarak haftalık 900 $ 'a işe girdim.
Ayrıca sokakta müzik yaparak birazcık daha para kazanıyorum.
İlk şarkımı yaptım adı 'Dümen'
Oyun içinde ismim Hazar İncetepe (:
Belki karşılaşırız diye söylüyorum ..
Genelde kuğulu parkta takılıyorum ..
Yaş 18 körpecik bişeyim (:
İlk randevum yavan geçti ..
Starbucks'ta 216 $ hesap çıkınca bulaşıkları yıkamak zorunda kaldım (:
Ohooo bu muhabbet uzar gider böyle sizde okursunuz benim hatırıma ..
Ben uzatmiyim en iyisi gel kayıt ol sende başla !
Göreceksin çok eğlenicez (:
17 Responses
  1. вuяcynι Says:

    Zuhal Taşralı :)

    2O yaşına yeni girdim..ankara daım:) annemin sözünü dinledim..konser veren bi rock grubunun hem bateristi hem de bas gitarcısyım aynı zamanda geri vokal:)

    boş zamanlarımda ormandan ot yoluom sona sefgilim war:) ondan çocuk yapıp evlencem..ebeveyn olmayı planlıorum:)

    konserimi verdim şarkımı kaydettim arkadaşlar edindim hediyeler aldım ve alışverişi seviyorum..modern rock konusunda uzmanlaşıcam temel davranış gibi yeteneklerim war ve...

    bu oyunda size süper bi süprizim olucak:)

    bekleyın blog camiası:):) ! ! !


  2. вuяcynι Says:

    bu arada yavan geçen ilk buluşması benimle:) 216 $ ödedim yetmedi artıkın ne yiyip içtiyse:p

    yaranamıom:D bulaşıkları beraber yıkadık:)

    bakalım...


  3. ZRPNDT Says:

    merak ettim ne ki bu


  4. blacklebron Says:

    @burcyni/ Allah cezanı kaldırsın emi ! (:

    @shekure/ Sanal alemde bi karaktersin ve normal hayatında karşına çıkan herşey oyunda da çıkıyo. Karakterini yönetiyosun normal hayatında kişiliğini yönettiğin gibi ;) öyle bi oyun işte ;)


  5. evet, ben de popomundocuyum.. ama maalesef yönlendiren ben olduğum için ordaki karakter de mutsuz olma yolunda uygun adım ilerliyor :)


  6. blacklebron Says:

    @ömürcek/ Hem normal hayatta hemde sanal karakterinin hayatında nasıl mutlu olman gerektiğini ve uygun adımları nasıl atman gerektiğini bildiğin halde bunları yapmamak için direniyo olabilir misin acaba (: ?


  7. ZRPNDT Says:

    merakım kurumaya emi nasıl sıkıldım anlatamam :) beceriksiz miyim neyim ankarada 20 yaşında gariban bi temizlik işçisi oldum sesim güzel değil sanırsam biri ile tanıştım hem de camide:D çıkma teklif edecektim çarpılırım diye vazgeçtim dua ettim çook sıkıldım çook


  8. blacklebron Says:

    @shekure/ eywahhh ne yaptın sen öyle yahu (:


  9. DRNEFES Says:

    eheheh..ben de tuğba çekmen..genelde ankara ünide takılıor öğretmenimden öğreniyorum..


  10. mayksisman Says:

    çok sıkıcı yaf bu popomundo :)

    üzgünüm colin :)


  11. Adsız Says:

    bende bi ara sarmıştım ona. hehe. merve gümüş, çok memnun oldum =))

    artık bi yemek yeriz, ankaradayım ne de olsa :P


  12. blacklebron Says:

    abowww (:
    baya biliniyomuş bu muhabbet (:
    geç bile kalmışım ben yahu (:


  13. Serra Says:

    bi ben oynamiomu$um gaLiba :)

    ~Serra


  14. blacklebron Says:

    Oooooo bu kız yueseye varmış bilem (: e artık bundan sonra popomundocu olursun janem :Pp


  15. oğluuum nerlerdesin,ne edeysun?.:) şu senin linklerinin yanında yer alan sayılar ne??
    benimkinin yanında yok mesela..:)))


  16. blacklebron Says:

    Ablacım o liste benim canolarımın listesi (:
    Ki sen de o canoların içindesin ;)
    O rakamlar da canolarımın uğurlu rakamları (:
    Senin de varsa uğurlu rakamın yaz bana koyiyim isminin yanına ;)


  17. yass Says:

    ben de adalet kaygısız fm:P