blacklebron
Dertlendim ..
Açtırma kutuyu söyletme kötüyü ..
--

6 Responses
  1. Adsız Says:

    ne oldu neyin var ya üzme kendini herne içinse boşgeş takma salla gitsin gülümse bakem :D
    isimsiz


  2. Şşşş!
    İğne vurur bak doktor amca sonra...
    =P


  3. yass Says:

    bana dıooo kendı daha karaaa


  4. вuяcynι Says:

    bu gün biri başka birine

    "açtırma kutuyu söyletme kötüyü" dedi karşımda.ve ilk defa bu lafa nası bir insanın sevindiğine şahit oldum..

    sevinen kişi bendim..güsel oluyo gerektiğinde..oldu ebet:)


  5. mayksisman Says:

    "bugün doğanın dengesi yok,
    öyle herşeyden alınmayalım"

    deeeeğmeeez.


  6. soldansay Says:

    ara sıra benim de bu "rakı havam" gelir ve müzeyyen senar üstad dinlenir; süperdir hocam, seçim de çok iyi olmuş bu arada, bir de klarnet taksim var onu da dinlemedi tavsiye ederim