blacklebron
Efenim duydum ki Noktasız kardeşimiz bizi sobelemiş (:
en az 5 özelliğini yaz yoksa döverim dedi ..
bende yazayım dedim ..
dayak yemekten iidir (:

1-) Yüksek ses beni herzaman boğmuştur .. Sesimi karşı tarafa normal tonda duyuramazsam sinir katsayım o dakika artar .. Hafif bi müzik ve güzel bi ortamı tercih ederim ..
2-) Çocuklara bayılırım .. Tavlayamadığım çocuk sayısı 3 ü geçmez .. Ama 3 ten çok çocuğa da katlanamam (:
3-) Nıke tek marka tutkumdur ..
4-) İlk evlenme teklifi ettiğim kız ben 4 yaşındayken kuzenimdir (:
5-) Ve Lebron basketbol hayatına Oyak Renault'da başlamıştır ..

Bu arada siz farkında değilsiniz ama 100. postumu yazdığım sırada hepimiz KIÇ olduk arkadaşlar (:
Peki KIÇ nedir ?
Yani ; Küresel Isınma Çocukları (:
Şafak dostumla KIÇ'ın etkisine ister istemez girdiğimizi farkettik ve sizlerle paylaşmak istedik ..
Hepimize hayırlı ve(de) uğurlu olsun (:

Bende Şafak'ı sobeledim (: Bekliyoruz ailecek izliyoruz (:


15 Responses
  1. tılsım Says:

    Çocuklar da sana bayılıyomuş cici ;)
    4 yaşında evlilik teklifi pek bir hızlıymışsın =))
    nice 100. postlara..


  2. Sen kimseyi sobelemediğine göre sonsuza dek ebe olarak kalacaksın :)


  3. yine sobelenme kabusuyla karşılaşacağım ve beni de sobeleyeceksin die çok korktum ki bu sobe işini başlatmışlardan biri olarak kendimden nefret etmiştim bi zamanlar yüz kere sobelenip sobelenmişken.. ne dediğim anlar eski bloggerlar:D

    evliki teklifi dışında diğerleinden haberdar gibiyim.hatta daha önce yorum yazdım ama giden ekranım sonucu iice siyahların kadını oldum.bi de

    nice bilmem kaçıncı yüz bin yazılara! nefes aldığım müddetce devam et.olmadı ben devam ederim senin yerine de:)


  4. nice 100.yazılara.:))
    çocukların sevdiği kimse kesin çok iyi birisidir.:))


  5. Serra Says:

    heyy, ben de Seni sobeLemi$tim..
    Sali gunu hem de.
    neySe.. iLginc $eyLer yazmi$sin.
    ben tam terSine cocukLari pek sefmem, oturup iLgiLenmem de.. Sadece a$iri sevimLi oLucak ki icimden sevmek geLsin. ;)
    100. yazin da hayirLi oLsunn.

    ~Serra


  6. Adsız Says:

    lebronum kiçim benmmm :DDD
    ahh yavrum nasil yaptilar bize bunu.. kimin kıçı olduk.. bizim ne günahimiz vardi kıç olacak :DD
    hay manyakk :D

    evet seni tanimadigimi gördüm bunlardan nerdeyse hiçbirini bilmiyordum :( basket tutkunu biliyordum bir.. neyse sen bunun devamini getir arada.. 6..10.. 25lere gitsin anca tanişiriz :D
    hep diyorum tam zamaninda birakmişim blog işlerini :D
    kocman öptüm lebronum
    kop da gel .. ;)
    baş baş cici :)


  7. Adsız Says:

    yukardaki benim cansu
    anlarsin gerçi ama en azindan bi adim olsun istiyorum :)

    cns


  8. Ah oğlum söylemeyi unuttum,Muharrem ayı ile ilgili tiyolarım var benim orada.:))
    seversin sen,arzu edersen bir bak.:))


  9. Adsız Says:

    bende sobeledim bendeeeeeeeee :)


  10. adige Says:

    mutlu 100, postlar diliyorum. Ama şu sobelenme işindende bişi anlamıyorum:(


  11. Adsız Says:

    hayırlı olsun 100. postun.. nice postlara sağlıkla sevgiyle :)


  12. . Says:

    ben buraya yazmıştım eklenmemiş lebronum ):

    neyse..ben bu muhabbeti bi yerden hatırlıyorum hea (=

    bu arada yağmurlu hava yinede bol bol gez (:


  13. Adsız Says:

    Çocuklara aşığım ben ya bayılıyorum yolda giderken güzel bebek gördüm mü dayanamam! direk severim :)
    nice yüzlere komşuuuuuuuuummmmmmmmmm


  14. Sen beni de geçmişsin. Ben 7 yaşımdaydı ilk evlenme teklifimde.
    Kuzenime evlenme teklif ettiğimde ise 19 yaşındaydım...


  15. herkes gibi ben de etkisi altındayım malesef bu KIÇ'ın..

    (ağlanacak halimize gülen smile)

    http://kelimebitkisi.blogspot.com/2007/02/ksk-atete-dnya.html