blacklebron




Nescafe BİLE 3'ü 1 arada BEN YALNIZIM !








11 Responses
  1. Merhaba oğlum,nihayet sorunum halloldu.Çok teşekkür ederim ilgin için.
    Allah'ım tez zamanda evlilik ve çocuk nasib etsin.sende 3ü bir arada ol.:))
    Ve abine de hayırlısı ile kavuşun inşallah.


  2. Serra Says:

    bu geyigi 13 ya$indaki kuzenim Msn`ine yazmi$ti biLio musun.. ;p
    Ben de "heyt be, biz geC kaLmi$iz.." demi$tim kendi kendime. :)
    tek diiLsin, yaLniz oLan cok. ;)

    ~Serra


  3. Adsız Says:

    serram ben bu espriyi ilk olarak haziranda yapmıştım(7 ay önce) böle acaip bi akım başlamıştı (:
    bu varan-2 saten ((:


  4. Serra Says:

    piqi.. :)

    ~Serra


  5. Gamze Says:

    ya ben bu espriden nefret ederim çünkü çok doğru:(
    ama çok güldüm birden sağolasın):


  6. Adsız Says:

    ben 2si 1 aradayı tercih ediyorum =))))

    lebronum benim :)
    başş başş
    cns


  7. . Says:

    reklamlar :D 3ü 1 arada olup ne yapıcan yahu
    kendin ol yeter (;


  8. halil Says:

    ...ben sade alayım kahveyi mümkünse:D...bu kadar insan seninle iken sen nasıl yalnızım dersin? sen bizleri adam yerine koymuyor musun? ne ayıp ne ayıp...:D


  9. mayksisman Says:

    canımı çektirdin lebron
    ayrıca şu sütlü buz gibi soğuk içilen nescafe 3ü1aradalar var ya
    demin onlardan içiyodum

    sakarlık mı salaklık mı her ne dersek diyelim odamın tam göbeğine bi güzel döktüm elimdeki mentos paketi bardaa çarptı o da küt! halı mahvoldu. yıkadım bişeler yaptım kendi çapımda ama nafile oldu gibi gibi... yazık oldu lebron :(


  10. DRNEFES Says:

    nie yalnızmışsın sen bakem..hadi bakalım elini çabuk tut 14 subata az kaldı


  11. çok güzel bi buluş ya kutlarım. çok güldüm :D

    bir kedim bile yok anlıyor musun hadi gülümse..