blacklebron
Bu adam benim babam
Sekiz köşe kasketiyle
Omuzunda sakosuyla hey!

Ağlama benim babam
Ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey!

Yazmıyorum çünkü babamın yanındayım .. Hastahanede ..
Ha bu arada;
Sevgilisi olanın olmayanin,
Olup da yok gibi olanin,
Yok da var gibi olanin,
Olmayip cok isteyenin,
Oluyo da noluyo diyenin,
Oldugu icin cok mutlu olanin,
Olmadigi icin cok mutlu olanin,
Onsuz olamayanin,
Onunla hic olamayanin,
Herseye ragmen yureginde her daim aska yer olanin…

Kısacasi herkesin sevgililer gunu kutlu olsun. Yuzunuzden gulucukler kalbinizden kelebekler eksik olmasin...
Kutlayanların kutlu olsun günü !
17 Responses
  1. Adsız Says:

    kardeş geçmiş olsun... umarım ciddi bir şey yoktur...


  2. geçmiş olsun canım..umarım herşey yoluna girer..ki olacakh da bilirorum..takma kafana.nasılsa geçecek;)

    hııı bi de günün kutlu olsun mutlu olmasa da!)(MI?:)) sen de kendine hediye alıp bu günü yaşatacakhsın ne de olsa!:) (KENDİNE Mİ:))

    de haydin kaçtım ben!


  3. tuba Says:

    Çok geçmiş olsun, bir an önce sağlığına kavuşur baban inşallah..


  4. Serra Says:

    cok geCmi$ oLsun yaa. Allah aciL $ifaLar verSin. in$ kiSa zamanda toparLar baban.

    ~Serra


  5. Adsız Says:

    Allah acil şifalar versin.. Umarım babacığın en kısa zamanda sağlığına kavuşur..


  6. KöşeBaşı Says:

    Dualaramız kabul oldu baban hastaneden çıktı:)))günün kutlu olsun kanka..bu arada yorumların için çook sağol:)


  7. KOKOPELLI Says:

    Gecmis olsun arkadasim...


  8. Adsız Says:

    çok geçmiş olsun canom..


  9. Adsız Says:

    Geçen bişeyler konusmustuk hani.Şimdi babanın yanındayken ne kadarda anlamsız geliyordur düşüncelerin baban nede olsa


  10. Adsız Says:

    allah şifa versin..günün de kutlu olsun madem :)


  11. mayksisman Says:

    :(

    bak şimdi anladım ne oldunu.

    çok geçmiş olsun lebron;
    işallah en kısa sürede iyileşir baban...


  12. . Says:

    çok çok geçmiş olsun be lebron


  13. Ozgur Gercek Says:

    cok gecmis olsun babana, en kisa zamanda iyilesir umarim.


  14. babana acil şifalar.
    sevgililer günün de kutlu olsun ayrıca.. ;)


  15. Peder beyin iyi haberlerini bekliyoruz lebron, bilgilendir bizi lütfen


  16. z.pelin Says:

    Kazımcım, çok çok geçmiş olsun:( okudum ama yazamadım bir türlü benimde başımda bir süredir sıkıntılar var. Turlayıp çıkıyordum bir süredir. Kusuruma bakmazsın umarım:(

    Acil şifalar diliyorum.. Dualarım sizlerle..

    Dostça ve ışıkla..


  17. Geçmiş olsun Kazım kardeş...