!
blacklebron
22 Responses
  1. halil Says:

    nice yaşlara...bana uzak..gelemiyeceğim...:D


  2. Günce Says:

    iyiymiş :)) doğum günün kutlu olsun o zaman şimdiden ;) şakı da güzelmiş bu arada;)


  3. Doğum günün kutlu olsun Kazımcım.


  4. Serra Says:

    iyi ki dogdun Kazimcim!
    niCe seneLere! ;)
    Sen Kocsun? :)
    hem de 12 niSan.. ;p

    ~Serra


  5. blacklebron Says:

    Halil --> Ama olmadı şimdi baq (:

    Günce --> Tenk yu canımcımmmm ;) şarkı güsel efet tıpkı sen gibi ;) gönlü güsel abam benim ;)

    Gündemdekiler --> Sağol Özgür'cüm.

    ~Serra --> Kız cimcime (: davetiyeyi okusana (:
    12 nisan deil 16 nisan :Pp
    yeah ben 'coach'um (: (:


  6. Hayırlı yaslarınız olsun inşallah..


  7. pekh açık bi adres olmuş kazımcım:) herkesi toplar gelirim artık:D

    doğum gününü bizzat kutlarız da inşallah..şimdiden nice senelere;)


  8. Adsız Says:

    Hadi bakalım nice yıllara epey de büyüdün valla.

    Çocukluğunu bilirim ben bu lebronun :D

    Doğum günü parçan da benden olsun
    bakalım TIKLAAAAA


  9. DRNEFES Says:

    aaa benim de doum gunum 17 nisan bana da beklerim hihi..
    pastasız gelmeyin


  10. DRNEFES Says:

    dogum gunun kutlu olsun nice mutlu yıllara


  11. tılsım Says:

    Nice mutlu yıllara ... doğum günün kutlu olsun.


  12. Adsız Says:

    ehehe hadi bakalım daha nice yaşlara şeker :)


  13. . Says:

    heeyy.. doğum günü çocuku.. nice yıllara cano..


  14. Serra Says:

    tamam yanni$ okudum beLki, alla alla ne kizioSun kii ;p
    dogumgunun kutLu oLsuun, niCe seneLereee... bak tam gununde kutLuorum, ona gore! ;)

    ~Serra


  15. deniz Says:

    geç kalmadım, geç kalmadımmm (eller havada koşarak)
    dogum gunun kutlu olsun :)


  16. off ya kaçırmışım. :( oysaki çok ihtiyacım vardı böle bi şenliğe. neyse... kutlu olsun doğum günün.. ;)


  17. Asortik Krep Says:

    Ben kaçırdım ama geçte olsa doğumgünün kutlu olsun..Koç Burcu erkekleri zor oluyor biraz ama merak etme kimseye söylemeyeceğim :P ( Ben de bir koçla evliyim ya :)


  18. blacklebron Says:

    Arkadaşlar çok çok teşekkür ederim tek tek öpüyorum yanaklardan (:
    3 günde 4 yaşpasta yiyip kutlama yapan biri olarak tekrar anladım etrafımdakiler tarafından sevildiğimi (:
    Çok çok saolun tekrar öpenziiii (:


  19. Huzunbazz Says:

    bıraz gecıkdı sanırım ama ıykı dogdun :D


  20. blacklebron Says:

    Fatih / Sağol kardeşim .. Buda iyiydi :Pp


  21. Adsız Says:

    20 yorum olmuş 21. yaş günene 21. yorumunda benden hediye olsun :) zamanı geçmiş ama napalım :) iyi ki doğdun canım..


  22. mayksisman Says:

    doğüum günün geöç de olsa kutlu olsun löbran kardeş (:

    1 hafta sonra da benimki var (: