blacklebron
--
Hep söyledim ..
Ne sağcıyım ne solcu ortacıyım ortacı ..
Ama böyleleri de var ..
8 Responses
  1. soldansay Says:

    offf diyorum hocam off; resim ve getirdiği yorum harika! süpersin ne diim


  2. Adsız Says:

    :)


  3. Adsız Says:

    süpersin ya bu devirde ayrımcılık olmaz hepimiz kardesizzzzz dimiiii


  4. Adsız Says:

    gercekten yazıların gerekse anlatımınla bır numarasın uzun zamandır yazılarını takıp edıyorum supersın basarılarınn devamını dılerım bende senın dusuncelerıne katılıom ne sagcı ne solcu ortacıyım neslıhan


  5. mayksisman Says:

    güzelmiş :))


  6. yass Says:

    :) cok dogru:) bı de yerlere kadar egılselerdı tam gercegı yansıtcaktı


  7. Serra Says:

    pek bi$i demicem.
    ama guseL oLmu$.
    guLdum, agLanacak haLimize..

    ~Serra


  8. şiirler Says:

    ince bir çizgi. bence sorun yıllardır sorun olmayan, gündemde bile olmayan konuları "türban sorunu" diye önümüze çıkarıp, ayırımcılığı kendileri yapanlarda... ülkede başka sprun yok sanki, işsizlik, eğitim ve sağlık konularının yetersiz ve paralı lması, terör...