blacklebron
Ne demişti Cem Yılmaz'ın babası ?
Oğlum sen sen ol elalemi üstüne güldürme ..
Benim babam hiç bir zaman böyle birşey söylemedi bana ..
Çünkü o bilir ki ben güldürmem üstüme ..
Bana sadece şunu söylerdi;
Oğlum sen sen ol, gözünün önüne bak .. Kimseden kimseye fayda yok ..
Bugün yüzüne gülen yarın karşına geçer haline kahkahalarla güler ..
--
İnsanın tecrübesi yaşıyla değil yaşadıklarıyla orantılıydı ya hani ..
22 yaşa ramak kaldı .. Neler geldi geçti ..
Zaman neler aldı ömrümden ve neler verdi ..
Dostum dediklerimden ne darbeler yedim .. 7 kat el ne kıyaklar yaptı ..
Ne nankörlükler gördüm .. Ne dedikodular işittim .. Kalpler nasıl fahişe! oldu ..
Ne çok yürüdüm .. Ne çok durdum ben sadece yollar yürüdü ayağımın altında ..
Ne çok gece uyumadım .. Ne çok ağladım ..
Ama hiçbir gece böylesine koymadı ki ..
--
Ne demiştik biz az önceleri ?
Çaya şeker atmak gibi değil ki bu ..
Kime ne kadar değer vereceğini nereden bileceksin ..
Bileceksin işte aptal bileceksin!
Bedri Rahmi boşuna mı demişti ki sen otobüsü kaçırmış bir milletin çocuğusun diye ..
Belki ağzı olan konuşuyor diyeceksin ...
Belki de bir bildiği vardır diyeceksin ..
Ama asla önce 'CAN' demeyeceksin .. 'CANAN' diyeceksin ..
1 değil 2 kere .. 2 değil 5 kere düşüneceksin ..
Yoksa senin diğerlerinden ne farkın kalır ki ?
--
Önemli olan şu ..
Sen ne diyeceksin ?
10 Responses
  1. вuяcynι Says:

    bir yangına teslim bu gece tüm gemiler..yazık olucak mı bilemem..içinden diline döktüğün cümlelerin sessiz şahidi ben..elinden tutsam..yardımcı olabilir miyim acaba_? çayına şekerini ben katsam..

    varsın cümlelerin dağınık kalsın.sen konuşmak istemesen de ben burdayım dercesine sana baksam..

    olmas mı_?_???


  2. Can Says:

    düşünmeden yaptıklarım beni en mutlu edenler ve en çok üzenler; neden acaba?


  3. Adsız Says:

    ''Akıllı adama yarım kelime yeter'' Bu da bizimkinin bana öğüdüdür.
    ...
    Herşeyden önce kendin için yaşayacaksın bunu bilir bunu söylerim.Annen,baban,sevgilin vs senden sonra gelmeli.eGOist olmassan parmak atan çok olur...


  4. . Says:

    "canocan" önce bi kaffe alayım, sek olsun :p
    jujucukum.. bazen düşünmeden yaşamakta gerekir..
    tabii bazen [:


  5. Adsız Says:

    sen ne klasik bi adamsın yaa :D


  6. Adsız Says:

    Bir gün gelipde 10 a kadar sayıp konuşmayı öğrenince adam olacak bu millet.


  7. yass Says:

    hımm o kısı konussun o zaman bız susalım


  8. soldansay Says:

    bu hepimizin bir dönem farkına varıp yine dönem dönem isyan ettiği ikili oynamalar, yüzüne gülüp arkandan konuşmalar, yalan, fitne fesat, vs hep olacak; biz yine burda olucaz ve farkında oldugumuz bu kötü olguların bize ve sevdiklerimize tesir etmemesi için çaba göstericez.. Bedri Rahmi özetlemiş olayı..


  9. etki alanı Says:

    Benim gözlemim,
    Sen çok iyi bir gençsin..Ama çok genç birisisin..Bu tür duyguların sonsuza dek süreceğini düşünenlerdensin.Ben eminim ki sen güzellikleri hakedenlerdensin.
    Ancak fazla bağımlılık yapan ilişkilerden kaçmalısın.Fazla olgun olan gençler bu tür düşüşü yaşıyorlar ne yazık ki..
    Hayırlı bir ilişki olsaydı yürürdü..
    Gülüp geçilmez belki ama lütfen geriye değil,ileriye bak...22 yaş nedir ki?...
    Bu 49 yaşındaki kadın sana hayatını anlatsa,kendi yaşadıklarına kahkahayla gülersin..
    Dilerim, kendin gibi güzel düşüncelerle dolu insanla karşılaşırsın...Belki de aynı ortamdasınız da farkında değilsiniz(eski Türk filmlerinde olur ya)...
    Sevgiler...
    Tütü


  10. Adsız Says:

    Sayısı gittikçe azalmış 'harbi' adamlardan olduğunu düşünüyorum..
    Yine çok güzel yazmışsın :)