blacklebron
Sende erken kalkmayı sevmiyorsun değil mi ?
Hadi ama !
Gece geç saatlere uzanan her muhabbetin başında, ortasında ve sonunda uffff yarın nasıl kalkıcam ben işe yıaaa şeklinde bir cümle muhakkak kurulur ..
Uyunması gerektiği biline biline uyunmaz, sanki uyunursa o gecenin büyüsü bozulacakmış ve inatla bir daha asla o kadar eğlenceli ve muhabbetli gece yaşanamayacakmış şeklinde düşünülür ..
Arkadaşlar arasında neyse de aile içinde bu muhabbetler çok hoş olur ..
Bizde de oluyor çok sık bak işte anlatıyorum bir tane ..
Abim okul bittikten sonra askere gitti ve geldiğinde ben iş hayatımın 3. yılını doldurmak üzereydim ..
Gecenin bir yarısı mazide kalan askerlik anılarını bana aktarmaya çalışırken benden çıkan yarın nasıl kalkıcam yıaaaaaaaaaaaa gümbürtüsü üzerine ettiği laf biz gençler için tüyler ürperticiydi ..
'N'olacak canım ne var erken kalkmaya'
O'nun bu lafı benim şizofrenik tarafımı açığa çıkartırken verdiğim cevap şuydu;
'İnsan hayatındaki en iğrenç duygulardan biri, ben yarın nasıl kalkıcam diye düşünerek uyumaktır ve bu duyguyu tatmana az kaldı'
Şu aralar ben sebepli sebepsiz kafam rahat uyuyorum ..
Ama ya o ?
--
Buralar eskiden hep dutluktu ..
Etiketler: , | edit post
1 Response
  1. Adsız Says:

    Bekara karı boşamak kolaydır,,abinin durumu biraz öyleymiş...