blacklebron
Eskiden bakkal(!) amcalar gazoz açacaklarını hep bir iple gazoz dolabına bağlarlar ve o gazoz açacağı hep orda dururdu ..
Birisi gazoz alacağı zaman dolabı açar şişeyi alır açacakla açıp kafaya dikerdi ..
Şimdi öyle değil ..
Market(!)lerde açacak yok ..
Parasını verip aldığın gazozu kırmadan eve getirip güvenli bi şekilde içmelisin ..
Yani hayat eskisi kadar güven üzerine kurulu değil ..
Eskisi kadar yaşanılır ve basit değil ..
Reşit olduğum günden beri kulağımda bir tını var !
Gazozu açıyorsan cebinde paran, elinde açacak olacak ..
22 yıldır böyle düşünerek yaşadım ..
Bir şeyi yapmak istiyorsam ve o şeye bir adım attıysam sonunu getirmeden asla bırakmam ..
Bakkal(!)a ben gazozu açtım ama parasını vermesem böylece bıraksam demem !
Hayatımda hala amaçlarım uğruna katlandığım bir çok şey var ..
Ama gazozun kapağını açtık bir kere !
Bu amaçlar uğruna psikolojimin içine edilmiş olsa bile amaç amaçtır ..
--
Hadi karpuz yemeye ..
Etiketler: , , , , | edit post
4 Responses
  1. Adsız Says:

    Artık gazoz kapaklarını bile çevirmeli yaptılar.Açacağa lüzüm kalmadı.Amaçlara ulaşmaya da ...Yanında peynir varmı?



  2. вuяcynι Says:

    Luciferyni'de sitenin adını koyarken tam da bunu düşünmüş olduğumu anımsadım.Bakkala gidip gazoz açtırılmak üzre verilen bozuk paralara sevinen bi çocuktum.Köprük köprük olan o gazozun eski tadı olmasa da hala hayatta güvenilcek şeyler war..

    Şükürler Tanrı'ya..

    Karpuz yerine kırmızı kapaklı bonibon da verebilirdim..


  3. şiirler Says:

    nostaljik zamanlardı onlar, çocukluğumuza denk geldi "eski" ve "yeni" tam şimdi önümüzde yaşamları basitleştirip önemsezleştiriyor. bu gazoz betimlemesinde de olduğu gibi çok güzel anlatmışsın o ıhlmur kokulu tek kale'de maç yaptığımı günleri. ve sen idealleri için gurur üzerine kurmuşsan yaşamını, gazoz açacağı hep o dolapta aslılı be kazım; bakkal amca'lar "süper market"lere dönüşse de dönüşmese de...