blacklebron

BİL BAKALIM BURDA NE YAZIYOO (: ?
20 Responses
  1. Unknown Says:

    kazım mı?yani salladım biraz ama olsun.İyileştin mi bakim sen?


  2. blacklebron Says:

    kazım mı ? ahaha ((: şaka dimi bu ((:
    güselim ben anlamam kafa yormanı istiyorum nedir burda yazan!? (:
    hasta deilim artıq dualarınızla iileştiimi düşünüyorum (:
    işallah doru düşünüorumdur hihi :p


  3. Adsız Says:

    blog yazıo :D iyileşmisin belli belli.. :D


  4. DRNEFES Says:

    ben bbg olduunu düşünmüştüm ama üstteki yazıdan cektiim kopyaya gore blog daha mantıklı sanırım...


  5. ashkar Says:

    bana bbg (biri bizi gözetliyor) gibi geldi. bildik mi acaba? :)


  6. mayksisman Says:

    bnce de bbg aslında , ama kesin blog'dur (:


  7. Günce Says:

    Bana da BBG gibi geldi :)) Cano bizim yazdıklarımızı gözetleyip kafa bulcak bizle bence :))))


  8. U'ur Says:

    orda Kazım BLOG manyaa yazıyo :))


  9. deniz Says:

    hehe el hareketleri komık görüüyo bea:P yanlış anlaşılcak valla..yorumları okuyunca ben de karar verdim blog yazıyooo:)


  10. blues Says:

    bi bbg havasi var
    cogunluga uyup ucurumdan atlamaya karar verdim
    blog diyorum ahaha
    son kararim : )


  11. Zehra Says:

    bbg yasıyo:)) nasıl oldun ii misin bakalım;) bi daha hasta olma dikkat et kendine ok;) hadi görüşürüs;) bıy bıy:)


  12. Ozgur Gercek Says:

    oyle burda ne yaziyo falan ayagina el kol hareketi yapma bakiimm :)

    yalniz bende ilk bakista direk bbg gordum, kendimi intihar etmeyi dusunuyorum :))) yuh yani o kadar zaman sonra bile sartlanmis sekilde bunu goruyo olmak!! yok yok ben bi daa tv izlemesem iyi olacak :)


  13. Kayhanoviç Says:

    bbg yazıyor bence:)

    bbg yemi katılıyon yoksam


  14. hadi nazlanma acikla:)



  15. blacklebron Says:

    tamam yahu blog yazıyo :)
    nedir bu bbg olayı anlamadım :P
    ben ilk gördüğümde bbg aklıma bile gelmedi :D
    demek ki fazla tv izlemiyorum aferim bana :)
    gerçi tv izlerim ama bbg gibi abuk programları kesinlikle izlemem iyi de ettiğime inanırım ((:
    ARKADAŞLAR BU RESİMDE BLOG YAZIYO (:


  16. DRNEFES Says:

    yani sen bunca insana bbg gibi abuk programları izlemem dierek abuk mu diosun ha:))azeri bbg'yi gordun mu sen hımm?


  17. blacklebron Says:

    estapitipiti ne haddimize (:
    ben sadece programa abuk diyorum ..
    izleyenlere ne demeli ona kamu vicdanı karar verecektir :)


  18. celibon Says:

    bbg diye okudum.
    zorlayınca blog diye de okunabiliomuş ama :)


  19. blacklebron Says:

    eft kasmak lazım o kısımda biras (: