blacklebron
Efendim ben böyle bir tatil görmedim hayatımda ((:
Gidişimiz bi olay gelişimiz bi olay .. Ama gelişimiz çok bombaydı yahu (:
Tatil güzel geçmedi mi ??
Hayır tam tersine muhteşem geçti ..
Ama bazı tatsızlıklar vardı ki öyle içime işledi ki önce bunları anlatarak başlayayım dedim ..
Olay neydi niye bomba oldu derseniz kısaca METRO turizmin bizlere yaşattığı rezaleti anlatabilirim ..
Hayatımda ilk kez bir yolculukta metro turizmi tercih ettim bu yaz ..
Tercih etme sebebim de sadece ve sadece 1-2 ve 3 numaralı koltukların boş olmasıydı ..(Malum yolculuğu çok severim uyumam yolu seyir eylerim)
Bursa'dan yola çıktık 29 temmuz sabahı ..
İzmir terminaline inene kadar pek bişey yoktu .. Zaten tek bir servis bile yapmadılar muavin bozuntuları 5 saatlik izmir yolu boyunca .. (buda ayrı bi konu tabii ki )
İlk rezalet İzmir terminaline girdiğimizde gerçekleşti ..
Sarışın güzelce bir bayancağızın çantaları çalınmıştı bagajdan ..
Kadın ağlarken sadece 2 bilet parası ödeyerek kovuverdiler garajdan şok olduk hepimiz ..
Tartıştık kavgalar edildi ama ne çare ..
Sonra 3 kilometrelik izmir aydın arasındaki otoban tünelinde gerizekalı METRO TURİZM muavini içine sigara külü basılmış kahveyi kuzenimin başından aşağı düşürdü .. Ona da ayrıca kızıvedik ama ne çare ..
Bir başka olay ise marmariste inişimizde yaşandı ..
Yine bir bayanın çantası çalındı .. Onu da güzelce gönderiverdiler evine ..
10 saatlik marmaris yolculuğumuz bu çanta aramaları sonucu 13 saate çıktı ki bu da tam anlamıyla bir işkence manasına gelmekte ..
Dönüşümüz de dün gece 23.30 otobsüyle oldu .. Bu sabah 9 da Bursa terminaline vardık .. Ama varış ki ne varış .. Terbiyesiz bir muavinin 1 cümlesi yüzünden abim bütün terminali birbirine kattı .. Terminaldeki metro turizm ofisindeki 4 adam tam abimin üzerine çökecekken araya HERCULES gibi girdim ve herkesi yatıştırmayı bildim ..
Peki kavgamızda haksız mıydık ?
Hayır kesinlikle haklıydık ..
Bütün terminal görevlileri de olayda bizim haklı oldugumuzu fakat abimin olayı ifade ediş tarzının yanlışlık oluşturduğunu ifa ettiler ..
Ancak o terbiyesizliği yapan muavinin görevinden alınacağı garantisi alındıktan sonra üst düzey yetkililerden evimize döndük ..
Şimdi diyeceksiniz ki neden adamcağızın ekmeğiyle oynadınız .. ?
O ekmek yediği müşteriyle oynarsa müşteri de onun ekmeğiyle oynar ..
Pislik pislikkk 3 kere pislikkkkkkkk (:

Tatilin tüm güzel yanlarını (ki çok fazla güzel şey yaşadık) anlatıcam ve sürüsüyle de foto koyucam .. Ama takdir edersiniz ki daha yeni ayak bastım Bursa'ya bana 1-2 gün müsaade .. Sonra herşeyimle sizinim .. (:
7 Responses
  1. 1-2 gun musade edemeyiz
    hemen istiyoruz :))))
    tatil iyi geldi dimi
    gelmistir
    gelmistir
    ama fotorafsiz olmaz kazim bey:))))


  2. blacklebron Says:

    tamam koyiyim bugün kızmayınız püsküfüt hanım :(
    gelmezmi iyi ya tatil iyi gelmez mi hiççç aaaaaa o da laf mı (:
    fotorafsiz kalmiycak koyucem (:


  3. tam olarak olayı bilmiyorum ama yine de üzüldüm o muavine. Adam günde kaç saçma sapan kişiyle uğraşıyor, patronlarından kaç defa azar yiyor belki de haksız yere. Sizin olayda tamamen siz haklı olsanız da sinirleri o kadar gergindir ki, hatta belki sizi de o insanlardan sanıp, size patlamıştır. Yani öyle denk gelmiştir. Yaşadığınız huzursuzluk için üzgünüm.. ama tatil de eğlenmişseniz, dinlenmişseniz sorun yok :)

    Hamiş: Ay öyle bir yazdım ki sanki muavim dayımın oğlu. alahım yaa.. :P


  4. dilekarasoy Says:

    metro.dan...ukala muavinlerden pardon servis elemanlarından ... rötarlı yolculuklardan nefret ediyorum.

    o muavine hiç bi şi olmaz. çünkü onları hiç uykusuz 2-3 gün çalıştıranlar da o üst düzeyler... ya da protezli şoföre izin verenler de onlar... aynı koltuğu 2 kişiye satanlar da...


  5. Zehra Says:

    hoşgeldin;) hadi bakalım fotolarını eklede görelim;) 2 foto kesmez:P


  6. U'ur Says:

    kimler gelmişte haberimiz yok :))


  7. Günce Says:

    Hep böyle terslikler de tam zamanınında insanın tadını kaçırıyo yaw hay allah.Herkes işini doğru düzgün yapsa da kimsenin canı sıkılmasa... ;)