blacklebron



Püsküfütttt senin yoğun isteğine karşılık benim telefonumda kayıtlı 2 fotomu koydum .. kuzenimin telefonunda daha fazlası var .. En kısa sürede onun telefonundakileri pc me aktarıp bu blogdan sizlere sunacağımdan şüpheniz olmasın (: Sevgilerrr .. (:
18 Responses
  1. Manik Kedi Says:

    Hoşgeldin Kazım...Yaşadığın tüm olumsuzluklara rağmen tatilini sağ salim bitirmene sewindim.. Umarım iyice dinlenmişsindir we bu tatiil sni öteki temmuza kadar idare eder.. Tekrar gelmene çok sewindim; sensiz çekilmio buralar:)

    SewgileR;Sinem..


  2. Ömürcek Says:

    ya sen niye fotoğraflarda hiç gülmüyorsun? Yoksa tatil iyi geçmedi mi?


  3. blacklebron Says:

    yoo valla gayet ii geçti (:
    ama ne biliyim yapımdan kaynaklanan bişe işte pek gülemiyorum fotoğraf çekinirken :(
    normalde güleçimdir aslen (:


  4. northwind Says:

    hoshgelmishsinnnn :))
    ( bi de senin shu dink eden mini penceren yok mu her seferinde odumu patlatiyor - leyn diyorum heralde hata verdi sayfa ahhaahah )


  5. dilek Says:

    hani converse hani cnverse???
    ehuehue
    hoşgeldin..


  6. deniz Says:

    velkam
    ee beklemedeyiz fotoları.
    ömürceke katılıyorum,gülümsemek lazım :)


  7. kayhan Says:

    herkes gitti,geldi

    biz halen gidemedik bir yere:(

    hoşgeldin...


  8. blacklebron Says:

    @northwind/ dink (: men deldimmm (:

    @dilek/ converse giydim ama fotoğraf çekilmemişim hiç onunla aklıma gelmemiş (: senin için özel çekinicem bi gün koyucam blogcaazıma (:
    hoşbulduq (:

    @deniz/ üstüme gelmeyin gülmeyeceğim (: fotolar gelecek rahat olun (:

    @kayhan/ kardeş üzme kendini yahu :( ben de sadece son 2 senedir gidiorum ): gidersin elbet bu yaz ..


  9. northwind Says:

    ehhee geldin gordum :))
    daha cok duydum :))
    hem mod. com. die bisi var yaa cano ondan yani geldi seninkiler ehuuee :)


  10. U'ur Says:

    yaaaaaaa denizzzzzzzzz.......

    orda oturmusun atsana kendini denize :))

    Hoşgeldin laf arasında soleyimde :)

    Yolculuk rezaletiniz dısında ii geçnmesine sevindim tatilinin, her ne kdr dedikleri gibi yüzün gülmesede ii görünüyon yani yaramıs tatil dimi ;)
    neyse kaldıgımız yerden devam edicez sevindim..
    Grsrz


  11. pinkmoon Says:

    hoşgelmişen.. tatile gitmek güsel oluyor be hele denizle kucaklaşmak daha bi güsel :D


  12. blacklebron Says:

    @northwind/ cano cano canoooo (: resil ettin beni beyhh (:

    @u'ur/ saol kardeşim saten atladım da ordan deil tekneden (:

    @pinkmoon/ hemide nasil güselll varyaa (((:


  13. northwind Says:

    bugun rezil yarin vezir nihhhahaha
    :))
    uzme tatli canini kime resil olucan
    bis bizeyiz burda :) dimi cano


  14. ooo iste o istek yaptigim fotolar
    ama en son ben geldim galiba
    malummm 2 gun pc imden uzaktim

    super fotolar ,
    boy uzun senin yahu . boy kac
    bide hep zayif kal , 30 dan sonra balkon gobek cikma tamammi :)
    vintage ablam dedi dersin .ujeuhuehue
    hep tatilmi olsa lebron ne dersin


  15. blacklebron Says:

    @northwind/ şakaydı gıss (:

    @vintage/ Allah derim (:
    dipno: çok geç kaldın (:


  16. Günce Says:

    Ohh ohh,tatilci dönmüş geri :))) Ayy ben şimdiden özledim tatili yaw :)) Tatilden dönünce bi curcunanın içinde buldum kendimi:)) Anı manı yazamadım,kaldı öyle :)) Umarım sen keyfini çıkarmışsındır ve yakın zamanda tatile ihtiyacın olmaz:))


  17. blacklebron Says:

    @günce/ çıkardım çıkardım (: uzun bi süre tatile gerenk yoq sanırım (:


  18. number_10 Says:

    hoşgelmişinnn...bende gitmek istiyorum başladım gün saymaya...