blacklebron
Öylesini gugıl bile bulamadı .. Biz nasıl bulcaz ? (:


18 Responses
  1. Adsız Says:

    hehehe.aradığın yere ii bak.senin gözlerin kör idiyse biz sana napaaak:)


    imza:helal süt emmiş temiz kızlardan sadece biri.hıh!.


  2. Adsız Says:

    ben google da bitter aratıyorum..kendim çıkıyorum.. :D


  3. mayksisman Says:

    ya gugıl yalan, aklıma kontör at sevgilim geldi ata demirer'den (: acı banaa, kontör att (:

    istemem ben puan muan
    java oyunları yalan
    ne anlarım wallpaper'dan
    bluetooth'da aşklar yalan,
    yalaaan!

    (((:


  4. blacklebron Says:

    @burcyni / çok mütevazi gördüm seni yahu (:

    @mlk / o kesin (:

    @triancula / burgaz han cafe not defteri blototh aşkı! anlamadın biliyorum .. boşver ben ikimizin yerine de anladım ((:


  5. Unknown Says:

    gugıl mugıl yalan.. boşver belki denk gelir kazayla ozmn kap gitsin:)


  6. blacklebron Says:

    Aynenzi tatleş :Pp


  7. Serra Says:

    koptumm
    deLi cocuk :)

    ~Serra


  8. blacklebron Says:

    Kopmak isteyenleri buraya yönlendiriyoruz efendim http://muzikdunyam.blogspot.com/
    sevgiler saygılar hürmetler .. ((:


  9. HarbiManyaK Says:

    hehehe supersin gene ya ewt google çok haklı bencede :))))))


  10. blacklebron Says:

    estafurullah o sizin süperliğiniz (:


  11. ZRPNDT Says:

    acaba ne aradı diyerek tıkladım :) zira gugılın bulamayacağı yoktur sanardım tırnaksız arasan çıkar mı ki :D


  12. blacklebron Says:

    Kız dediğin tırnaklı olur yahu (:


  13. şu net aleminde bulamazsın o istediğinden. ondan bulamamıştır gugıl sana. o şimdi yonja da filan aramıştır, e orda da yok zati. :D


  14. blacklebron Says:

    Seni bravoooo kelimebitkisi (:
    Doğru dedin (:


  15. Adsız Says:

    alemsin valla FILIZ


  16. DRNEFES Says:

    ben guugıla baktım buldum aynını yazdım bak guugıl sana bi güzellik yapmış sanırım..


  17. blacklebron Says:

    @Filiz / Ne desem bilemedim (:

    @MenapozAbla / Eywallah ablacım .. İlginize teşekkürler (:


  18. e. Says:

    slm...
    yaw helal süt emmiş kız -hem de tırnaklı :)- her yerde bulunmuyor ki.. google ne yapsn... ona da hak verin... :))