blacklebron
Sene bilmem kaç ama ben çocuğum orası kesin ..
Bizim evin karşısında büyük bir inşaat başlar. İnşaata kamyonlarla kum gelir.
Çocukluk arkadaşım Samet'le hemen kumlara atlarız ..
Samet babasından oyuncak kamyon ister ..
Ertesi gün alınır, başlar kamyonla kumda oynamaya.
Ertesi gün kepçe ister alınır, ertesi gün kürek ister alınır.
Hergün bir sürü oyuncak birsürü birsürü ..
Ben çocuğum tabi özenirim.
Babacım bana kamyon alır mısın ?
Tamam yavrum alırım yarın ..
Yarın olur ve babam elinde kamyonla gelir eve.
Bi seviç bi sevinçç offff ...
Bende kepçe istemem mi şimdi ?
Babacım bana kepçe alır mısın ?
Bilir ki kepçeyi de alırsa eğer onun peşinden birçok şey istiycem ..
Uzun ve dik bi bakış atar babam.
Bu bakış;
O kamyonun yanına o kepçeyi de alamayacak kadar parasız ve düşüncesiz değilim, ama bugün her istediğini alırsan yarın bişey alamayacak duruma geldiğinde ne yapacaksın canım oğlum! bakışıdır ..
O zaman hiç üstelemeden uzun uzun ağlama moduna geçerken ..
Sene 2007;
İyi ki o kepçeyi almamışsın be babam ..
Çünkü yarın bahsettiğin gibi bir duruma düşersem ne yapmam gerektiğini biliyorum ..
--
Keşke her baba evladının kafasına bunu nakş edebilse !
14 Responses
  1. Unknown Says:

    yine çok güzel yazın..
    insanlar ne kadar verildikçe o kadr almaya meyilli oldukları için belli bi yerde noktası konması lazım belki o an üzülürdük hepimis ama şimdi en azından küçük şeylerle mutlu olmayı ve en azından yetinmeyi biliyrz ..


  2. etki alanı Says:

    "Yaşam geriye bakılarak anlaşılır,ileriye bakarak yaşanır." demişler.

    Ne mutlu babana,senin gibi bir evlada sahip.Daha fazla yazamayacağım.Gözlerim buğulanmaya başladı.Dokunmatik olmuşum.
    Tütü


  3. Serra Says:

    kiSsa`dan hiSse`lere benzemi$ hikayen, haklisin..

    ~Serra


  4. stickman Says:

    her babanın böyle olması gerek aslında, insana elindekilerle yetinmeyi öğretecek güzel bir davranış, senin bunu irdelemiş ve farkında olmanda çok hoş.


  5. =) hiç öyle "şunu al bunu al, öüü öhüü" diye yaramazlık yapan çocuklardan olmadım ben. Yetiştiriliş tarzı diyelim neyse...

    Bu arada lebron abi manyak bir hata keşfettim blogunda çok iyi dinle şimdi: Windows Xp kurulu bir bilgisayarda Limewire 4.14 sürümüyle herhangi bir şarkıyı dinerken sitende oku rahat bırakmayan saat ekranda görününce sesi bozuyor =) Çok garip bir hata, istersen bir dene =)

    SP1 çıkartmanın zamanı geldi siten için =P


  6. вuяcynι Says:

    -baban o kepçeyle ruhuna güzel şeyler bırakmış;sen de içini doldurup güselce tasımıssın-

    çocukluğumda da;22 yasımda da babamdan hala bi şey isteyemiorum ve ben onu sevsem bile bunu ona sesli söleyemiorum.kepçe almasın warsın.kamyonla kumu döküorum sen gözlerime bak yeter baba..


  7. . ..ben çoOk uyuz bir çocuktum alanına kadar ağlar ve sonra yie ağlar hep ağlar bir kişiliktim tüm fotoğraflarımda ağlıyorum :o) ama evet annem de öğretti bunu ve şimdi istemiyorum birşey 'o' nun dışında :o/


  8. Asortik Krep Says:

    Okuduğum kitaplarda, seyrettiğim filmlerde ve unutmadığım mutlu çocukluğumda Babamın izi vardır..Hala da en büyük destekçimdir..Ben çok zor bir çocukluk yaşamadım ama bu yazını okuyunca içim titredi ve onu çok özlediğimi farkettim birden..
    Çok kötüsün..Böyle insanın içini titreten yazıları yazmadan iki kere düşün lütfen..
    Bu arada Babaların yaptıkları her davranışın ardında nasıl da güzel dersler var..Umarım öyle ebeveynler olabiliriz çocuklarımıza..Bu konuyu sayende biraz irdeleyeceğim.Sağol :))


  9. Benim annemle babamda oyleydi, istedigim herseyi almazlardi... Gun gelip de yokun anlaminin ne oldugunu anlamam icin, elindekinin kiymetini bilmek icin yok kelimesinin anlamini ogretmislerdi. Haklisin iyi ki oyle davranmislar zamaninda, o donemlerde gecici bir ofke birikse de icimizde, ileride anliyoruz dogrusunu yaptiklarini :))
    Bu arada komsu yaptim seni sayfama :)


  10. Hataların düzeltilmesi için çıkan toplu paket demek Service Pack =)


  11. soldansay Says:

    ahahaha bugünlerde çocukluunu özleyenlerin sayısında artış varsanırım; az önce ben de büyük bir özlemle bir yazı yazmıştım güzel bi tasadüf olmuş blackLebron.. (:


  12. Adsız Says:

    Bu yazıyı eşime okutmalıyım ben!!!Çünkü o kamyonun peşine kepçe alınıyor kepçeden sonra niceleri alınıyor.Alnıyorda alınıyor önüne geçemiyorum.:(


  13. yass Says:

    ben garıp bı cocukmusum sanırım ben aılemden bırsey ıstemezdım. apartmanımız yapılırken kum dokuldugunde terlıgımle kazdım topragı. en buyuk eglencem apartmana dosenen tahtaların ustune hatta komsu yoksa 1. kata cıkıp ordan kuma atlamaktı. ahh ahh..


  14. Adsız Says:

    Çok güzel bir anı yazısı olmuş..