blacklebron

Yaş otuz beş yolun yarısı eder Mİ ?
Yaş yetmiş iş bitmiş Mİ ?
6 Responses
  1. Adsız Says:

    :) SÜPER OLMUŞ AMA BENCE HER YAŞİN AYRI Bİ GÜZELLİGİ VAR ÖYLE HEMEN PES EDİLMEZ ?


  2. DRNEFES Says:

    resim de cok anlamlı olmuş..
    bence 35 yarısı ama 70te de hiç iş bitirmeyen amcaların dosyalarını okudum;)))
    ozamana kadar bityer derdim ama erkeklerde yaş 70 iş bitmemiş;)


  3. şiirler Says:

    yılmaz erdoğan "bir nevi 33 yaş şiiri" tavsiyemdir..

    "mi" mi bilmem ama, 35 yarıdı değildir gi"bi"me gelmekte..

    (aynı semtte oturmaktayız sanırım ve seni tanıyabileceğimi düşünüyorum simadan.)


  4. blacklebron Says:

    Muhtemelen öyledir ..
    Msn eklersen hoşbeş eder, tanışmıyo olsak da tanışırız ;)
    Bu lafı pek sevmem ama 'toprak'ız ne de olsa (:


  5. resim çok güzel.. bana umut verdi..


  6. вuяcynι Says:

    ben de o teyze gibi yürürken ayaklarımın salınan bi gölge bırakmasını istiorum..efet bunu istiorum..

    ve cahid sıtkıyı severim..35 yaşı bilemiorum ben bu yaşımı seviorum..