blacklebron
Fanatik gazetesinin başlattığı,
'MİLLİ MAÇLARA SİYAH FORMAYLA ÇIKALIM' önerisine destek veriyorum. Ve tüm Blog camiasını destek vermeye çağırıyorum !


Eğer tüm dünyaya yaşadığımız acıyı aktarabilmek istiyorsak, bunu yine tüm dünyanın dikkat çektiği bi oluşum yoluyla yapmalıyız düşüncesindeyim.


Bu yüzden Fanatik gazetesinin Türkiye'mizin Moldova ve Yunanistan milli maçlarına siyah formayla çıkması önerisini can-ı gönülden destekliyor ve tüm blog camiasını bu kampanyaya destek vermeye çağırıyorum..

--
'''''''''' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ! ''''''''''
7 Responses
  1. Adsız Says:

    destekliorum..

    "ne mutlu Türk'üm diyene!"


  2. Adsız Says:

    Destekliyorum, böyle güzel düşünmeleri de ayrıca çok güzel.

    İyi bayramlar duyarlı komşum


  3. mayksisman Says:

    bi de şey diyolar ya bu olaydan sonra "siyah forma onları kaale aldığımızı gösterir, desteklemiyorum, hayır"

    lan salak asıl o zaman iyice kduruular, askerlerimiz doğuda ölsün bizim umrumuzda değil. olur mu öyle şey ya.

    bunu destekliyorum ve aksini düşünenlerin hakikaten ciddi ciddi vurdumduymaz olmaları biyana çok iddialı olucak belki ama katillere sempati besleidğini düşünüyorum...


  4. tuba Says:

    destekliyorum tabii de bizim takım ne zaman iyi oynayacak yahu! :((( aha yine puan kaybettik.


  5. e. Says:

    ben de destekliyorum.. ayrıca benim bi fikrim var... blogcular olarak uzanabildiğimiz kadar çok bloga uzanıp bi simge belirleyelim ve bu simgeyle teröre karşı olduğumuzu belirtelim... ne dersiniz???


  6. blacklebron Says:

    KESİNLİKLE KATILIYORUM !
    Şöyle bişey yapabiliriz. Bilgisayar programcılığı yapan bi arkadaşınız varsa ona bi simge olarak script yaptırabilirsek blogun tam köşesine gelecek şekilde .. süper olur ya .. hı ?


  7. e. Says:

    evet... yapabilecek birileri vardır bunu...