blacklebron
Büyük milli seferberlik başladı !

Milli takımımızın ve HaberTürk'ün başlattığı şehit ailelerine destek kampanyası büyümeye devam ediyor !
Türkiye, milli kahramanlarımızın ve ailelerinin yanında !

-Rekora doymuyoruz !
Türkiye tek yürek. TBMM Başkanlığı'nın 150 bin YTL'lik bağışı ile 70 milyon YTL sınırı da aşılmış oldu. Kampanyaya 645.637 vatandaşımız katılırken toplanan bağış miktarı ise 70.066.263 YTL'ye ulaştı.

-Şimdi kontörlü hattı olan Blogger'ları da bağış yapmaya davet ediyorum .. İlk bağış benden ..
Turkcell ve Avea kontörlü hat kullanıcıları 5 YTL bağış için, DESTEK yazarak, 5610'ya mesaj gönderin.
Vodafone kontörlü hat kullanıcıları, 5 YTL bağış için, DESTEK yazarak, 5630'da mesaj gönderin.

Bu ülke, içinde yaşayan herkesin değildir !
Bu ülke, onu sevecek, sahip çıkacak ve gerekirse canını verecek olanlarındır !
Ne mutlu Türküm diyene !

4 Responses
  1. Adsız Says:

    iyi ki uğramışım ve haberim olmuş.bölelikle vasıtanla bi işe yaramış oldum sanırım.

    destek çağrına ve duyarlılığına teşekkürler kazım.


  2. Serra Says:

    ben de netten takip ediodum, bi anda Turkiye tek yurek oLdu. Aci bi oLay yuzunden oLsa da insanLarin boLe birLe$ebiLdikLerini gormek gercekten duyguLandirio beni. Haydi bagi$a!

    ~Serra


  3. Adsız Says:

    Ben gönderdim okuyunca ama bi şey gelmedi cevaben canım


  4. e. Says:

    bence de herkes imkanları yettiği ölçüde bağış yapalı... sırf bunun için kontör aldım kendime ve msj çektim... dediğin gibi bu milli seferberlik ve duyarsız kalınmamalı...