blacklebron
6 Responses
  1. Adsız Says:

    bende besıktaslıyım yasasın besıktasssssssss


  2. diLék Says:

    sigara bile isyan etmiş ya :P


  3. mayksisman Says:

    adam öldü gene.

    gel lan şuraya, iki post yazıp kayboldun gene :)


  4. вuяcynι Says:

    korkumdan yorum da yazamıom:D

    walla nette durmuorum.geçerken uğradım:P

    yalanım warsa duvar çarpsın bana:D

    -hayla beşiktaşlıyım diıolar ya..pes:D kalabalıkta sölemeyin sona böle olursunuz:P-


  5. вuяcynι Says:

    korkumdan yorum da yazamıom:D

    walla nette durmuorum.geçerken uğradım:P

    yalanım warsa duvar çarpsın bana:D

    -hayla beşiktaşlıyım diıolar ya..pes:D kalabalıkta sölemeyin sona böle olursunuz:P-


  6. Adsız Says:

    yazık bu 8esiktaş'lılara...
    cidden üzülüyorum onlar için...
    :]