blacklebron
--
Bazen kızgın olduğunuzda, oturup sorunun üzerinde biraz düşünmek işe yarar.
8 Responses
  1. Adsız Says:

    SÜPER YA BAYILDIM BUNA


  2. mayksisman Says:

    allah allah :) masum katil köpek :)


  3. yass Says:

    :) olu degıl sanırım bu kedıs bogusuolar sadece. aksı olsaydı butun hayvansever dostlarımı buraya toplardım lebron:P

    nerelerdesın uzun zamandır


  4. blacklebron Says:

    @edacan / bende bende bende :Pp

    @triancula / ahaha (:

    @yass / hergün sürekli şehit verirken yazacak hiçbişey bulamıyorum .. umarım anlayış gösterirsiniz .. ):


  5. Adsız Says:

    gülümsetti:)

    düşündüm de keşke haklı olmak beraberinde mutlu olmayı da getirebilseydi.

    kızgınlıklar geçicidir.kırgınlık kalıcı bişiy.

    köpeğü ben de sefdim bu arada:D:D:D


  6. Serra Says:

    :) sohbetini ozLedim..

    ~Serra


  7. Bazen oturup düşündüklerinde popona kaçabiliyor =)
    O zaman daha kötü...


  8. Adsız Says:

    gerçekten çok güzel anlatmışsın paylaştığın için tsk.