blacklebron
--
3 yıl bitiyor ..
Dile kolay ..
Başarı Sigorta Ekspertiz Hizmetleri !
Eksper ne demek diye sorsalar bilmezdim 3 yıl önce afallardım duyunca ..
Bu işle ilgili hiçbir bilgi birikimimin olmadığı ve üniversite hayallerimden ümidimi kestiğim günlerdi o günler ..
İnsanlar 14 Şubat’ta(sevgililer günü) kendini aşka bağlarken, ben kendimi işime bağlamıştım.
14 Şubat 2005 aslında işim dışında bana Angelina manyağı, Brad Pitt düşmanı, tüm showman’lerin espri kaynağı bi insanı kazandırmıştı ..
(İddaa ediyorum eğer Sezen Aksu tüm şarkıcıların beste kaynağıysa buda showman’lerin espri kaynağı!)
Sözünü ettiğim oklavi Arnavut işyerine ayak bastığım günden bugüne kadar o bürodaki tek psikolojik ve eğlendirik dayanağım oldu ..
Her durumda bana yardımcı olmaya çalıştı ..
Ha diyeceksin ki karşılık görmedi mi ?
Tabii ki gördü .. Ama fakat ve lakin adımın Kazım olduğundan ne kadar eminsem onun bu yardımları karşılık beklemeden yaptığından da en az o kadar eminim ..
Ha bak herkes farklıdır elbette ..
Kimisi vardır ki dostuyla her yola gelir .. Öylesine kardeşim denir ..
Bu herif öylesi değil ama böylesine de can denir !
Ben ‘Kadeşim’ sözcüğünün bi değerinin olmadığını 4 Temmuz günü görmüş ve yaşamış bir insan olarak ‘Can’ sözcüğünü kendime daha yakın buluyorum ..
Hergün aynaya bakıp Allah’ım nedir bu güzellik diye haykıran, beni ziyadesiyle çıldırtan, yeri gelince çok ukala ama hiç kibiri olmayan, yolda yürürken bağıra bağıra şarkı söyleyen, istediği an istediği insanı derinden yaralayabilen ama aynı anda tek bi hareketle kalp kazanabilen bi acayip şahsiyet .. Şafak Taç !
Seninle 3 yıl değil 100 yıl çalışsam yine bıkmam lan !
Lanet olası beyaz pislik ! (:

--
Seni seviyoruz ailecek izliyoruz ..
Senin bendeki değerini ölçmeye kantarlar yetmez ..
--

29 Responses
  1. Adsız Says:

    yazmak zorunda değilim di mi. 2 saatir başımdasın şafak, 'YORUM YAZ!!!'

    yorum şöyle; benzemez kimse sana diyerek başlayıp seksi, çekici, yakışıklı, harika, muhteşem, espirili diye devam edebilirim. ayrıca birden aklıma ayın şaftı geldi nedense?!

    gün boyu tam karşımda seni görmek güzeldi şafak, iyi ki varsın.


  2. вuяcynι Says:

    bir gerçeğin resme dökülmüş hali.

    o kadar çok duyuyorum ki Kazım'dan.İşyerindeki tüm dedikodular olmak üzere Şafağın yaptığım tüm esprileri biliyorum.Öyle güzel anlatıyor ki imreniyorum.eşek bizi öle anlatılmaz .hıh.

    Çok esprilidir,yakışıklıdır,çekicidir die yazılması gereken yorum köşesi burası değil mi:D efet devam ediorum..

    Kazımın arkadaşlarından en çok merak ettiğim ve tanışmak istediğim Şafak..Kazım seni öyle çok sevio ki..bu zamanda arkadaş bulmak belki kolay ama Kardeş bulmak öyle zor.Kıymetini bilin birbirizin.


  3. Adsız Says:

    Süper ya bu ne aşk bizde sadece bayanlarda olur sanırdık hele olaya marjinal yaklaşımın daha da içtenlik katmış BlackLebroncuk


  4. Adsız Says:

    Arkadaşlar beni gözünüzde bu kadar büyütmeyin bende sizlerden halktan biriyim :D
    Şaka bi yana Kazımım lebronum yazdıkların çook güzel şeyler ne diyeceğimi,yazacağımı bilemiyorum!Şaşkınım!Keşke yazdığın özellikler bende olsa sen öyle görüosun kalbinin güselliğinden kaynaklanıo!ben senle 100 sene diil 101 sene çalışırım :D (Bu arada altını çizmek isterim çok ii niyetli biri olduğumdan bahsetmemişsin! :D ) ŞAFAK


  5. Adsız Says:

    ilk etapta çok suratsız diolar:) ama bilemiycem..kazımın yalancısıyım:P:D

    Kazımının şafeosu bizden esirgediği tüm güzel sözleri biriktirdi.wallahi sana kullandı:) iyi niyetli,esprili,harika ötesi bi insan dierek..bu kısımları ben söledim:D..seninle arasında oluşan bu deriiin aşka şahit olmamızı sağladı.

    hepinizi seviyoruz.İşyerinize doru oluşan izdihamı önlemek için yapmıorum:) hakedioyorsssun..-daa da yeter bu kadar:)daha da fazla sallayamıorum.hehehehe-


  6. Adsız Says:

    vayyyyyyyyyyy bune be bi arkadaş bu kadar güsel anlatılır benimde böle bi arkadaşım var allah sizi ayırmasın bizde 7 yıldır tanışıyoruz bi 70 yılda ayrılmayız kanımca habide esmerlere bayılırım ama sen fazla esmersin yine de yakışıyo sana esmerlik :)) hoş adamsın


  7. blacklebron Says:

    Bu güzel sözler için teşekkür ederim .. Allah sizi de sevdiğiniz insanlardan ayırmasın ..
    Ama şimdi anlamış oluyorum ki kime teşekkür etiğini bilmeden teşekkür etmek kadar iğrenç bişey yokmuş (:


  8. Adsız Says:

    yavv adımı sölersem ki beni tanımassın ama bu kadar açık yazamazdım sen kafana göre koy bi isim ben sürekli okuyorum seni


  9. Adsız Says:

    Bazı insanlar vardır uzun zamandır tanımazsınız ama tanıdığınız kısa süre içinde güzel bi dostluk havası kurulu verir şafak ve kazımlada öyle oldu bu ayın 28. gününde bir yılımı tamamlıyacam bana soğuk gelen sevemediğim bu şehirde ve bu bir yılın aşağı yukarı 3-4 ayı tanışıyoruz şafakla ilk başlarda pek konuşmuyoduk içinde bulunduğumuz beton binanın soğukluğunda selamlar veriyoduk birbirimize daha sonra arkadaş olduk biraz daha tanıdık birbirimizi ve ben şafağı çok sevdim, Hele geçen gün Ercüment Vuralın Rüyalar şarkısını söylerken duydum daha bi sevdim ben bu adamı:)neyse Lafı uzattımıyım daha fazla, günün herhangi bi saatinde moraliniz bozuksa 5 dakikanızı şafağa ayırın moraliniz düzelsin sizi bolca güldürsün, ama şunu söylemeden geçmiyim yakışıklı, çok seksi inanılmaz güzel bi gülüşü var falan hikaye arkadaşlar inanmayım:) herneyse şaka bi yana bu şehirde olmamın en iyi yanı şafağı, kazımı ve sameti tanımam oldu sanırım. -Bak moralim bozulmaya başladı ben şafağın yanına gideyim biraz- :)
    Hasan Fehmi YILDIRIM


  10. etki alanı Says:

    "Hayata değer bir yasam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme. Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma!" diye bir yazı okumuştum.
    Senin yazılarını okuduğumda,ne kadar sağlam bir insan olduğunu anlamıştım sevgili oğlum...
    Tütü


  11. Efendim az once bana yazmis oldugunuz mesaji yanlislikla sildim sanirim, kusura bakma, noldugunu anlamadim bile... sanirim ben edit ederken gonderdin, ne yaptim ne ettim anlamadim :( Bu arada yat icin hic uzulmedim, muhtemelen de sahibi sigortadan para almak icin yapti sanirim cunki son hafta fazla kurcalamislardi o yati :)

    Ya nerden nereye , gelmis kendi derdimi anlatiyorum sana, sen arkadaslik dostluk derken, ben ne diyorum :)) Kusuruma bakma :)) iyi bir gun gecirmen dileklerimle...


  12. yass Says:

    ya ıste ınsan bı kere buldu mu can yoldasını ohh gerısı faso fıso.. degmeyın keyfıne yanı.. ben de senın gıbı sanslılardanım.


  13. Adsız Says:

    Yakışıklı,çekici bi hayli espirli komik yemyeşil güzlü
    kuzenime

    ta ta tam karşınızında dünyanın ımm dünyanın demeyim biraz iddalı oldu..hayatınızda gördüğünüz,görebilceğiniz,tanımak istiyebilceğeniz nadir çiçeklerden biri olan cnm herşeyim kanım,akrabam,kuzenim,aşkım,dostum,her ne olursa olsun kıyamadığım 7/24 hayıtımda olan ihtiyacım olduğu anda bi telefonla yanımda olacağını bildiğim yüreği,fıtratı güzel insan Şafak TAÇ seviyorum olm seni ya hemde çokk şafaaaak seni seviom çoook içimde bipppp :):).. neyse bu gördüğünüz adamla beşikten bu güne kadar beraberiz ve hep beraber kalıcaz ne olursa olsun.. beni benden çok düşünen şafak cnm kuzenim hep hayatımda ol ve hiç çıkma hatta hiç çıkmayın... iş yerimin bana kazandırdığı kazım kardeşim içinde bişeler yazmak istiorum ben hayatım da bu kadar kısa süre içinde hiç bi insanı bu kadar çok sevmedim kara lebronum benim seviorum ulan seni dost kelimesinin yetersiz kaldığı
    insanlarsınız benim için canımısınız candan öte beni yaptığınızla ve yapacağınız herşeyinizle güldürün ve hep yanımda olun.. bu arada aramıza dahil olan Hasan Fehmi kardeşime sevgilerimi iletiyorum..Hasan fehmi biri ayna tutuo lan hahaha....

    he bide yüreği gibi sesi güzel olan insan cumartesi akşamı bizdesin unutma bu sefer uyumucam ama....Samet İKİKARDEŞ


  14. Yorumunuz yayinlandi efendim, mailden kopyaladim :) ama yorumun asli nereye gitti anlamadim ... Tekrar ozur dilerim.


  15. 'Türk bloglarının sana ihtiyacı var' derken ne demek istedin, anlayamadım da?
    Eğer bir taşsa doktora görüneceğimde, kafam sızlamaya başladı...
    Yazına yorum yapmayacağım...


  16. mayksisman Says:

    tosbaa ne taşı ya adam iltifat etmiş sana :)

    lebron bu arada bu arnavut arkadaşlık hiç bitmesin emi :)


  17. Adsız Says:

    şafak ı tanıyan,tanıma şansına erişen insanlardan biri de benim...söylenebilecek herşey söylenmiş sanırım...zuzummm yorumlarına içtenlikla katılıyorumm..Allah mutluluğunuzu daim etsin:P esraaa


  18. Adsız Says:

    bu arada merwe esra we emireyle olan ilişkimi yeniden gözden geçirmeye karar werdim :SS


  19. Adsız Says:

    yeni yazı yokmudur şafakı çok gördük bea yeter yeni yazı yazssann fena olmaz sankim hatta iyi bileem olar :))


  20. blacklebron Says:

    sen kimsin yahu ?


  21. Adsız Says:

    tanımassın ki beni


  22. Adsız Says:

    istersen okumam yane sorun değil ama yorum yazmamı istemiyosan yapmam alt tarafı beğendik okuyoruz ne var bunda kimsin kimsin kimsem kiimim (:


  23. blacklebron Says:

    kim olduğunu az çok tahmin ediyorum ..
    ama beni pek tırmalamıyo kim olduğun zaten ..
    hakeza yorum yazıp yazmamanda ..
    ama yorum almak her bloggerin hoşuna gider ..
    benim de hoşuma gidiyo yorumlarınızı almak ve okunduğumu bilmek ..
    gerisi size kalmış ..
    isimsize saygılar ..


  24. Adsız Says:

    beni tanıyabiliceğini hiç sanmıyorum sen bursa ben ist uzağız sürekli yorum yapmıyorum zaten bu iki ya da üçüncü yorumumdu zaten ama sürekli okuyorum artık yorum yapmadan sesizce okup giderim rahatsız etmem yane
    yani neden takıldın bu kadar anlamadım bana da isimsiz yorumcular gelio alt tarafı bi okuyucuyum yane
    isimsiz :)))


  25. blacklebron Says:

    yahu takılan kim ? (:
    ben ikinci yazanın başkası olduğunu zannettim ..
    herneyse sen ne yapman gerektiğini daha iyi bilirsin ..
    bana her türlüsü uyar .. ;)
    hadi kal sağlıcakla ..


  26. yass Says:

    takmıs lebron takmıss bende hıssettım :P


  27. Adsız Says:

    sessizce okur giderim artık arada dayanamayıp yorum yaparsam altına isimsiz die yazarım :)) olar mı


  28. david santos Says:

    I come to give to my feelings to all the Turkish population for the death of 56 citizens in the disaster of Airplane that had today in Turkey.


  29. blacklebron Says:

    Thank you Mrs.Santos !