blacklebron


Ben sevdiklerime temas etmeyi severim ..
Şakalaşırken de, kahkaha atarken de, ağlarken de, gol olunca da, gol yiyince de ..
Onlara sarılmayı, öpmeyi, koklamayı .. Özellikle de koklamayı ..
Tamam, belki sana sapıkça gelebilir ama gerçekten çok seviyorum ..
Hem sadece çok sevdiklerimi kokluyorum ve ilk günkü kokularını asla unutmuyorum ..
Vampir gibi tünüyorum boynuna, çekiyorum kokusunu sineme ..
Kimileri sanki yalıyormuşum gibi ‘’Ben biraz tuzlu gelirim sana’’ geyiklerine girse de duymamış gibi yapıyorum ..
Bunun yanında koklarken fark edip nasıl güzel kokuyor muyum diye soran da var tabi ..
Neyse ..
Annemin boynunu öpe öpe alıştım sanırım bu koklama olayına ..
E tabi benim tatlı annemin boynu böyle yumuşacık beşamel gibi kıvamlı olduğu için alışkanlık oldu ..
Hatunlarda biraz ters oluyor ama tanıyan biliyor zaten onlarda beni öyle öpüyor ..
Sıkı dostlarım biliyor bu huyumu, hatta farkediyorum başkalarını öperken yan yan baktıklarını, ulan acaba öpecek mi boynundan falan gibi ..
Hep boynundan öptüğüm 4-5 dostum var ..
Hayata ailemden sonra onların sayesinde tutunurum ve onlardan güç alırım ..
Hayatta bana yönelen her objektife beraber bakmaya çalıştığım, emeğimi hiç esirgemediğim bunu yaptığım için de hiç üzülmediğim dostlarımdan ..
Bütün dostlarıma şükranlarımı ve içlerinde en değerli olana ise tavırlarımı sunuyorum ..
En değerli sana söylüyorum ..
Öpmesen de sıkıca sarılmayı öğren !
Sarıl, sırıt ve poz ver ..
Kal sağlıcakla ..
2 Responses
  1. Huzunbazz Says:

    o nası bişi ole :d agır tahrik war :D

    öp bini ye bini :D


  2. Adsız Says:

    fotoğraf harika..bayıldım..yazı desen ona nispet edercesine güzel:)
    sağlıcakla uzun adamm:)