blacklebron

Bir fotoğraf üzerinden yazı yazılır mı deme sakın bana paşa .. Gayet de yazılıyor işte ..
Öyle ki;
Bir fotoğraf gördüğünde öyle tesir ediyor ki insana sanki flaşlar objeye doğru değil de kalbinin tam içine patlıyormuş gibi olabiliyor .. Bu fotoğraf ta öyle be paşa ..
Nasıl ki ben yıllardır yalnızlığımı paylaşmıyorum kimseyle .. O da paylaşmıyor görüyor musun ..
Nasıl gururla dimdik duruyor .. Yalnızım çünkü razıyım diyor ..
Erkekliğe de bok sürmüyor .. Yalnızlıktan korkan dostlarına da nispet yapıp tertemiz renk veriyor ..
Kaldırımın dibine kurmuş evini, gelene geçene bakıp gülüyor .. Dalgasını geçiyor ..
Dikkat ettin mi bilmiyorum paşa .. Betonun arasından kafayı çıkartıp açan bi çiçeği asla koparmaz bizde insanlar .. Kıymaz hiç kimse .. Kıyamaz ..
Onlara hep feleğin tokadını yemiş delikanlı muamelesi yapılır .. Onu üzecek muhabbetlere falan girilmez ya hani o delikanlıların .. Sen şöyle kralsın, sen böyle babasın sana kız mı yok ulan hikayeleri anlatılan delikanlılar .. Halbuki o delikanlılar hep bilmezler mi yalnız olduklarını ve hep öyle olacaklarını .. Bilirler ya .. Bilirler de ses etmezler .. Delikanlılık falan para etmiyordur çünkü .. Gece yatağa uzandın mı iş biter .. Yalnızlığını çok beter anlarsın ..
Hem aşk tutar adamı .. Böyle çoğu zaman midesini falan bulandırır durduk yere ..
Şimdi dön fotoğrafa bak .. Bağırıyor bak hayvan gibi bağırıyor hemde ..
Yalnızım ulannnnn !!!! Dibine kadar yalnızımmmmm !!!
Duyuyor musun ?
Biliyor paylaşılmayacağını yalnızlığın .. Ama tertemiz bak hiç kirlenmemiş ..
Belki de yalnızlığın ödülü de temiz kalmaktır .. Temizsen temiz kalırsın pisliğin biriysen de o kadar pissindir sadece .. Daha fazla kirletemez kimse seni ..
Yalnızca Tanrı ve sen ..
Tanrı lafını da hiç sevmem ha ben Allah demeyi daha çok seviyorum ..
Öyle yazıya uysun diye Tanrı dedim .. Yalnızsın ulan işte konuşturma beni ..
Tadını çıkar ..
2 Responses
  1. вuяcynι Says:

    Betonda açan çiçeği sadece oraya o gözle bakabilen biri görür.Yalnızlığı kimsenin görememesinden.

    Yalnızlık paylaşılmaz çünkü fazlasıyla bireysel bir tercihtir paşalar.Erkekliğe bok sürülmemesi gibi evet.Bir yolculuğa tek basına gitmeye karar verip bunu kimse anlayamaz ya da ben niye tek basına dönüyorum burdan diyemeyiz.Aşk tutar mideyi çünkü bir kere acı tadı almışsa o mide suyunu bırakır tekrar gördüğünde.Hayat tutar ucundan bır tek.

    Temiz kaldığını bile anlamak için cefa çekmek gerekir.Cefa tek basına cekilen birşey değildir.Ve o yüzden

    yalnızım ben de o çiçek gibi.Tek farkımız benim üzerime basılıyor olması.O çiçeğe de insana da kıyılıyor.O zaman sonuca gelirsek..Delikanlılığı bilmem ama gece yatakta o yastığa tek basına koyuyorsak kafamızı yıllar sonra anlayacağızdır o çiçeğin bile dik durması için su veren biri olması gerektiğini.Ve yanımızda su istediğimizde verebilecek biri olmadığını.

    Temiz kalmak yalan.Düştüğümüzde kaldırabilcek biri olması önemli olan.

    -Allah'a mahsus yalnızlık ne yazık ki-


  2. şiirler Says:

    fotoğraf-şarkı-yazı..

    yorum gerek bile yok..