blacklebron

Ruhumun üzerinde deli gömleği var haftalardır ..
Düşündüm ve dedim ki bu karabasandır ..
Hani böyle uyurken basar ya, sen bağırdığını zannedersin ama aslında çıt yoktur odada ..
Çırpınırsın var gücünle ama kaçış yoktur ..
Ben bunu gözüm açıkken yaşıyorum işte .. Engel olamıyorum ..
Dert sorana yok diyorum .. Halbuki gırla ..
Dertler içe atılmakta, fotoğraftaki hemşire sus işareti yapmakta ..
Kulağımda bir fısıltı !
Anlatma, çözülmez düğüm anlatsanda ..
Kasvetli bir çift göz bana bakıyor ..
Anlatırsan basarım !
Hissediyorum ki sen hayali elim ,
Uzanacak ve çekip alacaksın beni bu karanlıktan ..
Evet alacaksın !
2 Responses
  1. Huzunbazz Says:

    Döktürmüssün yine eline saglık ama yalan dolan oglum bu ayaklar anlatma anlatma nereye kadar kım demısse yalan demıs hatta kuyruklu yalan dedıklerı bu olsa gerek dert dermanıyla gelırmıs


  2. Günce Says:

    Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün..Güzel şarkı ;)