blacklebron


Dün kankalarımın 1 telefonuyla çıktım dışarıya .. Amaç sinemeya gitmek .. hedefimiz belliydi ve Carrefour Afm sinemalarına giriş yaptık .. Seans saati en iyi uy 'Kahraman Pilotlar' hemen gözümüzü aldı ve kendimizi sinemaya attık ..
Merak içinde bekledik ve beklediğimize değdi .. Film arası dahil tam 2 saat 45 dk. sürdü film .. Bu arada sigarasızlıktan çatlycaktım ama kendimi dikkatimi filme vererek tuttum (:
Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum bu filmi .. Baştan sona sürükleyici ve güzel bir film .. Herşey iyiydi ama keşke filmin sonunda Rawling ve Lucienne Paris'te birbirlerini bulabilselerdi (: Filmi beraber izlediğim kız ve erkek arkadaşlarımın hepsinin ve ayrıca da benim- ortak görüşü şu ! -LUCİENNE GÜZEL DEĞİL AMA ÇOOOOKKKK CİCİ Bİ KIZ- (:
Gelelim film öncesi sinema girişlerinde ve öncesi fragmanlarda tanıtılanvizyona 1-2 ay içerisinde girecek olan filmlere ..

Efendim 'Sınav' diye bir film çıkıyo akıllara zarar (: benim çoook ama çok hoşuma gitti fragmanları (: Başrolde efsanevi dövüş ustası yanar döner tekmeleriyle ünlü Jean Claude Van Damme filme muhteşem bi hava katmış (: Mutlaka izleyin derim ben ! ki ben benden geçtim ben izliyeceğim (: (20 ekimde vizyonda)
Amaaaa şu 'Hokkabaz' ın beni pek heyecanlandırdığını söyleyemem .. Bana öyle geliyor ki kahkahaya boğulmak isteyen insanlar hayal kırıklığına uğrayacaklar .. Ama şeytan kulağına kurşun süper olsun çok gülelim (:(20 Ekimde vizyonda)

Ve daha birçok harika film Ekim ve Kasım ayı boyunca sinemalarda boy gösterecek ..
11 Responses
  1. Asortik Krep Says:

    Bende aynı üsteki yorum gibi düşünmüştüm Gorayı ilk seyrettiğimde ama Gora bir kere seyredilecek bir film değil ancak 2-3 kere seyrettiğinizde esprileri anlayıp gülebiliyorsunuz :))Tahminen hokkabaz da öyle olacak adamın tarzı o çünkü..En az 2 kere seyretmek lazım..


  2. kahraman pılotun reklamları dondu durdu * heyecanlıya benzıyordu


  3. Unknown Says:

    google adsense reklam ortaklığınız kabul edilmiştir :)

    Bu arada bende yükledim senden görüşmek üzere


  4. blues Says:

    flyboys izlemeye deger, sihirbaz'i izlemeye gittigimde gordugum, tadi damagimda kalan bi fragmani vardi
    ( bu arada bi care yok mu senin su haleti ruhiyene be cano )


  5. Günce Says:

    Hakkaten bu halet-i ruhiye ne böyle ? :( İyi misin cano ? Ekim ve Kasım'da güzel filmler var gerçekten,izlemek lazım ;)


  6. Adsız Says:

    Türk Filimleri Atağa Kalktı... bu ara çok fazla türk filmi var piyasada...


  7. mayksisman Says:

    flyboys'u ben de merakla bekliyorum,
    JEAN RENO gibi bi efsane var zaten (: o bile yeter.

    ayrıca;
    Sınav'ı bilmiyorum ama Hokkabaz'dan ben umutluyum açıkçası.

    Komedi ve Dram birarada olmalı,
    GORA da bi yere kadar. (:


  8. deniz Says:

    hokkabaz iyi olcak gibi geliyor bana.


  9. . Says:

    Lebronum kelebek etkisi 2 çıkmış ama D&R da bile bulamadım )):
    sosyal faaliyetler güzeldir (:
    bu arada şikayet etme kendime bile yeni post açtım uğruyorum sana ..


  10. ---OPTiO--- Says:

    filmin sonunu niye söyledin ki...pariste birbirlerini bulamicaklarini ögrendik :( tüff..olmas ki ama...racona ters lebron... ama yinede gidicem :)) tesekkürler ...


  11. Adsız Says:

    hokkabazı merak ediyorum umarım güsel olmuştur..