blacklebron
- Boş bilgisayar yok mu?
- Yok
- Hiç mi yok?
---------------------------------
-Chat yapabilirmiyim hocam?
-Hayır!
-Ama niyeeeee?...
---------------------------------
-2-3 dakika yazıcıya çıktı göndermeyin...
-Yani yazıcıya çıktı göndermiyecek miyiz?
---------------------------------
-Ders mi var?-Hayır internet kesik.
-O zaman girmeyeyim.
---------------------------------
-Hocam yazıcı çalışıyor mu?
-Hayır bugün izinli..
-Nasıl yani???
---------------------------------
-İnternete girmek istiyorum.. Girebilir miyim?
-Tabii ama bu kıyafetle giremezsin.. Üstünü değiştirmen lazım
---------------------------------
Monitörün üzerinde takılı duran kağıt tutacağını gören öğrenci;
-Hocam bu dikiz aynası mı????
---------------------------------
- Internet var mı?
- Var.. Ne kadar lazım?
---------------------------------
- Ben size 6 numaralı bilgisayarı vermiştim. Niye 9 numaraya oturdunuz?
- 9'a benzettim ben.
---------------------------------
- En erken hangisi boşalır?
- Bilgisayarların özel hayatı bizi ilgilendirmez!!
---------------------------------
- Boş yeriniz var m??
- Var... Kaç kişilik olucak?
---------------------------------
- Sınav var... Sınavı olmayanlar lütfen çıksın arkadaşlar..
- Hocam benimde Pazartesi sınavım var çıkmasam olur mu?


haha Daha neler vardı da koymadım (:
11 Responses
  1. Adsız Says:

    way be gençlik ne güsel günlerdi onlar üni. yılları iyi değerlendir bence kendimi 100 yaşında gibi hissettim bi an :) ayrıca baya komik dialoglar bizim arkiler bile bu kadar yapamıyodu tebrikler :D


  2. ---OPTiO--- Says:

    Bazilari cidden cok komik..Bizamanlar bizde ünideydik..nerde o günlerr..okuldayken en güzel geyikler cömler geldigi zamanlar yapilirdi..o kadar cok gülerdik ki...müthisti müthis..


  3. . Says:

    bende bir zamanlar hatta bir kaç ay öncesine kadar aynıydım lebronum kıymetini bil (:


  4. sen nerde bilion bizim labın geyiklerini bee... yoksa sen de... :P


  5. blacklebron Says:

    çoq gençlik ya nerden çıkardınız ben bursadayım .. ve hem çalışıyom hemde açıköretim okuom (:
    iş ark.ım hacetttepe mezunu onla konuşurken esti (:


  6. mayksisman Says:

    ahaha,
    yazıcı çalışıyo mu, yok izinli (:


  7. blues Says:

    dink sesine hasret kaldim bi duyiim diye geldim
    guldum simdi gidiyorum : )
    yaz cano yaz da gulelim


  8. :)))))))))hahahhaha
    bayildim


  9. blacklebron Says:

    yorum yapan herkese teşekkürler .. herkese tek tek cevap verip comment şişirme hastalığına kapılmaq istemiyorum .. genelde yorum yapan arkadaşların bloglarına girip kendi yazılarına yorum yazmak daha güzel geliyo .. umarım anlayışla karşılarsınız ..


  10. Günce Says:

    Hacettepe'ye de uğramak lazım hakkaten :D Güzelmiş hepsi de :) Dün de bizim derste oldu buna benzer bi şey.Tüyatro dersinde bi neseyi bilmeye çalışıyoduk,soru soruyoduk tahtadaki arkadaşa.
    -Ne renk ?
    Hoca : Renk sormak yok.
    -Beyaz mı ?

    :D


  11. HarbiManyaK Says:

    ahahah çok komik yahu ya lebron seni şakacı nerdende bulursun böle şeyleri hep güldürürsün beni :)))))