blacklebron

Tüm türk hackerlerinin dikkatine !
Neyüdüğü belirsiz olan bikaç inançsız biçare pislik Peygamber Efendimiz Hz.Muhammed(s.a.v) aleyhine akılları sıra karalayıcı bir kampanya başlatmıştır ! Sitenin domaini serveri bilmem nesi -ne yazık ki- BLOGSPOT tur !
öncelikle BLOGSPOT'u bu iğrençliklerle dolu siteyi kapatmaya davet ediyoruz !
sonralıkla tüm türk hackerlerini bu siteyi çökertmeye davet ediyoruz !
Ha eğer ben hacker deilim diyosanız !
En azından bir hacker olmasanız dahi o iğrenç siteye girip protesto commenti yazıp içimi dökmek istiyorum diyenler için - ben döktüm- ! siteye giriş içiin TIKLA!
15 Responses
  1. . Says:

    bu kadar iğrenç ötesi bişi olamaz :S


  2. DRNEFES Says:

    wlla site kapanmış arkadaslar...gözümüz aydın....


  3. blacklebron Says:

    menapoz yanlışın var site kapanmadı .. dikkatli gez ..


  4. irfy Says:

    gine özgürlük adı altında bişi yapmamışlar. sadece girişe bi uyarı koymuşlar hikayeden. öyle olunca insan merak edip giriyo tabi.
    bi de türkiye kaynaklı gibi gözüküyo, ama özellikle yapılmış da olabilir tabii.


  5. . Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  6. blacklebron Says:

    ok o zaman hacker arkadaşına söyle şu siteye baksın .. bir hacker benim arkadaşımın blogunu önce hackleyeceğini söyledi sonra hackledi!
    www.manikkedi.blogspot.com


  7. Günce Says:

    Allah allah :(


  8. U.T Says:

    açtım lan blogu :))


  9. . Says:

    Lebronum onu yapanın hangi hacker olduğunuda söylesen?


  10. blacklebron Says:

    ne biliyim bea melishim .. hangi hacker kimliğini açıklar ki ?


  11. ---OPTiO--- Says:

    ´beynimden vurulmusa döndüm siteyi görünce...acayip sinirlendim...Öteki dünyada nasil vericekler hesabini bilmiyorum..arkadaslarinda dedigi gibi..tikladikca reklam üzerinden gelir de elde ediyodur bu pislik...


  12. . Says:

    hacker olsaydım bişeyler yapardım ama elimden daha fazlası gelmiyo )):


  13. Asortik Krep Says:

    Gerçekten bir şey yapabilecek olanalara duyurun bence de..Reklam payını yükseltmeyelim ..
    Çok sinir bozucu..Saygısızlık


  14. Unknown Says:

    Hacklenmesi güç ayrıca Blogger girişe uyarı sayfası koymuş artık direk erişilemiyor.(Yani doğrudan açılmıyor ama açılıyor)

    Vee bunlara link verip prim yaptırmasak sanırım daha iyi


  15. blacklebron Says:

    tamam ben konuyu uzatmayalım diyorum vede prim yaptırmayanlardan yanayım diyorm .. ama hackerler bişe yapabiliolarsa yine de yapsınlar (: