blacklebron

Hayatımda geçirdiğim en neşeli haftasonlarından biriydi .. Tam da sonbahara çalan bir hava vardı halbusi .. Ama bulutların arasından yüzümüze güneş gülmüştü bikere .. Bugünü evde oturarak geçirmek olmazdı .. Yeni evli kuzi koymuştu önceki günden kafaya zaten .. Çıkaracaktı bikere bizi o evden .. Amacına ulaşmak için herşeyi yapardı .. Ama biz onu fazla zorlamadık .. Israr etmesine mahal bırakmadan dışarı çıkıp gezip, coşup, zıplamak için vakit ayırdık kendimize .. Hava da biz lunaparka vardığımızda kasvetli halinden kurtulup güzel bir ahenk yarattı .. Bakmayın o sudaki yeşil renge .. O çevredeki ağaçların renk yansıması .. Su temiz esasında .. Süper olmuş Bursa'nın lunaparkı .. Gondola bindikkk .. Ahtapota bindikkkk .. Korku trenine bindikkk-korkmadık- ..





Günün en güzel anı ise 3 gol üstüste gol atıp 1 marlboro kazanmamdı .. (: İyi oldu iyi .. Bazen yapmak lazım .. Abimle doğru dürüst fotoğrafımız yoktu iyide oldu şu fotolar hani (:
15 Responses
  1. duygu Says:

    şu lunapark olayının hastasıyımdır ama büyüdüğümden :) beri gitmiyorumm :(

    hakikaen yaa SİGARA İÇMEYİNN!!!


  2. mayksisman Says:

    ah ah insanlar lunaparkta eğleniyo ben burda okula gidiyorum, hiç oldu mu löbran :(

    acı bana :(


  3. Adsız Says:

    Benim burdan resimlere bakinca bile icim acildi :)) Iyi olmus iyi...


  4. . Says:

    kıskandım (:


  5. senin adına sevindim bursa güzel yerdir heele birde muradiyesi vardır ki görülmeye deger:)))

    abinde senin gibi yakışıklımış lebron...

    bide ben sevgilimden ayrıldım ya:((((((


  6. Unknown Says:

    abinle çocuklugunuza dönmüşsünüz çokta iyi yapmışınız caney fotolarda çok güsel çıkmış:)aynı abisi ay ay :)


  7. bursa'da neresi burasi?
    ne guzelmis.


  8. blacklebron Says:

    @eysean/ ama yahu haklısın ama annecim ben zevk alıyorum içmekten ya :( streçimi alıyoy ((:

    @duygu/ çocukken hersene babişim götürürdü kesin lunaparka ama artık götümüyo :( sigara içmeyin mi ?
    olur içmeyis :p ehueh

    @triancula/ çalışmak iidir .. ha bu arada löbran deil koçum LEBRON ! sevgiler ..

    @bani/ eftt ii oldu valla haklısın ((:

    @bittermelish/ nazar etme ne olur çalış senin de olur (:
    ya da abim saolsun ((:

    @mustafa/ saol iltifatlar için kardeş .. bu arada aşk ayaaa g.. ayaa boşver kardeş ((:

    @meltem/ döndük çocukluumuza da hep orda kalabilseydik daa ii olcaktı :(

    @peace/ komşuların cicisiiiii ((:
    ben bilirim işimiiii ((:
    ama ii oldu yahu ((: valla bak ((:

    @fakeplasticgirl/ kültürpark .. güzeldir ..


  9. Unknown Says:

    sanırım seni eklememişim "MY Friends Link" lere ekliyeyim akşama bari bööle zor oluyo arayıp bulması ;)


  10. inanmıycan ama ben bursayı özlemişim:D

    anam anam bursa yı sallamışınız..yarasın..sıkı dursun oaraları..

    ben geliorum!!!!!!!:))


  11. blacklebron Says:

    @xprodoksit/ eywallah kardeş bende ekliycem ..

    @tarkan/ öle oldu valla ((:

    @burcyni/ sen bi gel kesin havalar bozucak ((:


  12. HELLO İYİ AKŞAMLAR
    HELLLO NASILSIN
    HELLO SENİ SEVİYORUM
    HELLO HOŞÇAKALASIN:)))


  13. DRNEFES Says:

    ne güzel ya sizin ordaki fuar da koccaman izmirdeki gibi...ama burda yokk!!!


  14. Günce Says:

    Yaaaaaa ben de lunapark istiommmmm :D Ne güzel eğlenmişsiniz yaw,ohhh :))) Yazıyı okuyunca eski günler aklıma geldi:)) Kocaman gülümsedim,hala da gülümsüyorum :))


  15. blacklebron Says:

    @mustafa/ eywallah eywallah eywallah ((:

    @menapozabla/ evet büyüktür fuarımız .. peki orası neresi ? (:

    @günce/ Bursa'ya gelirsen mutlakk haberim olsun gezdirmessem namussuzum((: