blacklebron
Hergün giderdik öğleleri oraya .. Gerçek bir abla şefkatiyle doyururdu karnımızı (:
Yemekleri gerçek bir hanım eliyle yapılıyodu .. ki zaten oranın ismi HANIMELİ (:
Hayatımda hiç bir lokanta büfe sahibi falan tanımadım onun kadar güleryüzlü müşteri karşılayan .. İnsan çalışınca yemeklerinde daha bi anne abla şefkati arıyo (:

Bide ucus ki sormayın gitsin .. Kocaman yapıyo 'hot dog' 1.50 ytl (:
Cola 600 kuruş (: Bu aralar Ramazan dolayısıyla biraz yavaş işleri ama sonrası da var bu işin (:
Ulan amma reklam yaptım bee (: Bursa'ya gelirseniz uğrayınız efenim benim mekanıma (: Ablamız biraz buğulu çıktı kusuruna bakmayın (: telefonumun azizliği ..
- E naapalım aynı zamanda öğrenciyiz de .. Hesabımızı bilmemis lazım dimi ama(: -
9 Responses
  1. . Says:

    ilk yorumu ben yazayım ehuehe (:
    öğrenciysen hayatta makarnadan başka bişeylerde yiceksin ya da benim gibi aç duracaksın dimi.. (:


  2. adresi telefonuda verseydin hatta faxıda :))

    yarın akşam ordayızzgelıyoruz 3 kişilk yer ayırt bize:))


  3. blacklebron Says:

    ayıpsın hocam yaaa lafımı olur hele bi gel sen (:
    hot dog ve colalar çifter çifter sölemessem delikanlı deilim (:


  4. bana bakh neresinde bu bursanın..geliom az kaldı zati..

    sööle uğrayayım bakaım.ne de olsa öğrenciyiz:))


  5. blacklebron Says:

    @burcyni/ sen hele bi gel kuzum .. neereler görcen sen ((: ehueh :P

    @eysean/ efenim sizden güzel olmasada güzel biyer bu yer ((:


  6. mayksisman Says:

    kardeşim valla hemen geliyorum bursa'ya sırf "sosisli" yemek için; çok canımı çektirdin (:


    not: bi de bana ingilizce konuşuon dion; "hot dog" ne oluyo peki; sorarım size ey sevgili 23.leborn (: ?


  7. blacklebron Says:

    @triancula/ lan olm bi löbron yaptın bi löborn yaptın bakalım daa naapcan (:

    @eysean/ az bile söylediq efenim az bileee ..


  8. lebron bursaya gelip sosisli yimemem valla .... iskender yerimm . kofteli pide yerim . cicek izgaraya giderim .
    ohhh yerdim de yerdimmmmm:)


  9. blacklebron Says:

    @püsküfütt/ yemek olarak iskender tatlı olarak kestane şekeri yediriris sanada bea ayıp ettin .. Ben bizim büfedeki çeşitleri söledim :) e biz bursalı oldugumuz içün hep gördüümüz içün aklımıza gelmemiştir (: ondan yazmamışımdır (: ama sen hele bi gel bak ikramlara o zaman (: ehueh