blacklebron

20 senedir kendime ait bir odam yoktu .. Hiç de olamayacak diye düşünüyodum .. Ama abimin askere elbet bir gün gideceği aklıma hiç gelmemiş (: Gitti keşke hep yanımda olsa .. Ama insanın kendi odası olması da çoq ii .. Ama olsun ben razıyım odasızlığa yeter ki o gelsin ):
Bende şööle bi düşündüm .. Dedim ki en azından askerden dönene kadar odaya bi sinerji vereyim bi aktrasyon oluşsun .. İŞte galiba oluştu (:
-Odamın dağınıklığından ve yatağımın bozukluğundan bahsedecekler defolun ((: ahaha şaka ((:-
12 Responses
  1. ashkar Says:

    hayırlı olsun. şu bizim evdeki inşaat çalışması bitseydi de bende geçseydim odama yaa. böyle salon misafirliği sıktı artık.


  2. HarbiManyaK Says:

    işte takım işte taraftar derler... ama ben öyle demicem... oğlum bu odanın haline :))) şaka şaka aslanımsın lebron hep böyle devam et ama tabi askerlik kötü bişey umarım rahat yapıyordur askerliğini :)))


  3. blacklebron Says:

    @ashkar/ saolasın (: inş. çabuk biter inşaat ..

    @harbimanyak/ seni de görces ((: silah omza yaparken :p



  4. Adsız Says:

    :) oh ne güsel ama şimdi alışırsın abin gelince zor olur he sölüyüm :p


  5. . Says:

    odada değilde evde yalnız yaşadım q:
    zevkli oluyo
    bu arada odanı topla bakim q:


  6. Odadan ziyade DUVAR gözüküyor gibi ama Dur tekrar bakayım benmi göremedim


  7. mayksisman Says:

    hayırlı olsun; bnce abin gelene kadar tadını çıkart, sayılı günler çabuk geçer ne de olsa (:


  8. DRNEFES Says:

    yeni odanda güle güle otur..merak etme abin gelince bugünleri arayacaksın;)


  9. celibon Says:

    posterler bütün dağınıklığı örtmüş ;))


  10. Adsız Says:

    Bence cok guzel, bos duvarlardan hoslanmam zaten :))


  11. blacklebron Says:

    en sevdiim insanlar yazıyo genelde mutlu ediosunuz beni biliomusunuzzz ((:??