blacklebron

  • Sevilecek biri olmadığın zamanlarda bile seni sevmeli...
  • Sarılacak biri olmadığın zamanlarda bile sana sarılmalı...
  • Dayanılmaz olduğun anlarda bile sana dayanmalı...

DOST DEDİĞİN FANATİK OLMALI;

  • Bütün dünya seni üzdüğünde sana moral vermeli...
  • Güzel haberler aldığında seninle dans etmeli...
  • Ve ağladığında seninle ağlamalı...

AMA HEPSİNDEN DAHA ÇOK; DOST MATEMATİKSEL OLMALI;

  • Sevinci çarpmalı...
  • Üzüntüyü bölmeli...
  • Geçmişi çıkarmalı...
  • Yarini toplamalı...
  • Kalbinin derinliklerindeki ihtiyacı hesaplamalı...
  • Ve her zaman bütün parçalardan daha büyük olmalı...
  • İşi bitince seni bir kenara atmamalı

Hz.Mevlana CELALEDDİN RUMİ

11 Responses
  1. Emir Bey Says:

    girer girmez etkileyici bir one more cup of cofee -ki genelde hiç haz etmem sitelerin müzikli olmasından- ve etkileyici mevlana sözleri görmek çok güzel üstelik siteniz de çok güzelmiş ellerinize sağlık !


  2. off bu ne güsel sözlerdir ya..


  3. . Says:

    ilk yorumu yazıcaktım ama pcde sorun çıktı ):
    güzel sözler lebronum


  4. blues Says:

    ewet sozler guzel paylasim icin tesekkurler cano da...
    da neden senin moral sifirin altinda -10'larda seyrediyor?
    neyin var?


  5. blacklebron Says:

    beni çoq yıpratan bikaç sorunum var .. ama inş. düzelir .. ilginiz için ne kadar teşekkür etsem azdır ..



  6. Adsız Says:

    şu an Mevlana'nın yurdundayım Konya'da..


  7. blacklebron Says:

    @mustafa/ boşver be kardeş dülzeiriz inş. sen de üzülme boşuna ..

    @pinkmoon/ ne güsel (:

    @tarkan/ aynen katılıyorum ..


  8. Günce Says:

    Sırtını yaslayabileceği bi dostu olmalı gerçekten insanın :) Çok önemli ;) Hatta bir değil bi kaç tane ollmalı:) Onalrın yanlarında güvenli hissetmelisin kendini ;)


  9. Adsız Says:

    Mevlana örnek alıncak bir zat.Onun mekanına bende gittim gerçekten herkez hz.mevlananın türbesini ziyaret etmeli diye düşünüyorum. Sanki başka bir diyarlara gitmiş gibi hissediyorsunuz kendinizi oranın havası,türbe içinde yatan diğer şehitler hepsi çok etkiliyor insanı.İnşallah birgün sende ziyaretine gidersin
    A.E.O.


  10. blacklebron Says:

    hamdolsun ben gittim Hz.Mevlana'nın türbesine .. aynen anlattığın şekilde yaşadım herşeyi .. Allah gitmeyenlere gitmek nasip etsin inş.