blacklebron

Herkesin zevki ve rengi farklı dendi .. Tartışılmaz dendi .. Ben tartışılır dedim ama tartışmaya mahal kalmadı (:
Şimdi merak ettiğim bir soru .. Hemde daha yakın tanıma açısından .. Sevgili Blogerlarımın ne tarz müzikle ilgilendiklerini, ne tarz müziklerden hoşlandıklarını, ne gibi enstrumanlar çaldıklarını merak ediyorum ..
Öncelikle kendimden başlayacak olursak ; Slow Rock'tan çok hoşlanırım ... Gerçi Rock'ın her türlüsünü severim ama Daha sade olan slow rock'ı diğerlerine her zaman tercih etmişimdir .. Favori müzisyenim Koray CANDEMİR'dir

Şimdi buraya uğrayan bütün Blogger'ın müzik tarzlarını, çaldıkları enstrumanları ve favori müzisyenlerini açıklamalarını bekliyorum .. Buyrun efem .. (:
11 Responses
  1. Adsız Says:

    hım ilk söz bende sanırım :) ben klasik gitar çalmayı denedim bi ara ama parmak aralıklarımı açmam gerekiomuş beceremedim pek ama çok istiom neyse rock müziğini dinliyorum genelde arada metal sewdiğim müzisyen çok ama Haluk Levent diyim :)


  2. Gitar çalarım. Metal'in en sertinden başlar müzik zevkim Pop-Rock a kadar iner. Hayatımda Pop dan nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmedim. Rap müzik de dinlerim ve takip ederim.

    Arabesk müziğe geldiğimizde, bir amacı varsa, güzel sözleri varsa ve bana hitap ediyorsa mutlaka dinlerim. Arabesk olduğu için hiç bir zaman reddetmem.

    Favori sanatçı olarak birini yazmak isterdim ama diğerlerine ayıp olur :)

    Sen enstrüman çalıomusun ?


  3. mayksisman Says:

    valla ben de ağırlıklı olarak alternatif rock ve trip hop dinlerim. birbirleriyle alakasız olsalar da evanescence'in origin albümünü, depeche mode'un ultra albümünü ve hayko cepkin'in ilk albümünü "yapmak istediğim müzik tarzı" diyebilirim, bu 3 albümde de tam iki tarzın bileşkesi çünkü. depeche mode, placebo, rhcp, muse, cranberries, evanescence, soad, vega, blonde redhead, şebnem ferah, emre aydın (:, hayko cepkin gibi isimleri dinlerim sık sık.

    gitar çaldım bi süre 6 ay falan, ama bırakmak zorunda kaldım, şimdi de yeniden almaya üşeniyorum.


  4. ashkar Says:

    hiç bir alet çalamam :( genelde rock müzik dinlerim. rap'i, oyun havalarını, hareketli karadeniz parçlarını sevmiyorum.
    avatarımdan da anlaşılacağı üzere (1-)PİNK FLOYD hayranıyım. daha sonra:
    2-İlhan İrem - Barış Manço
    3- Anathema
    4- Deep Purple
    liste böyle uzar gider vel-hasıl...


  5. Şebnem Ferah, Direc-t, Gogol Bordello abicim favorilerim. Akustik gitar çok severim, kendime yetecek kadar çalıyorum da azcık :P


  6. Asortik Krep Says:

    Bende arabeskten nefret ederim..Kesinlikle dinlemem.
    En sevdiğim parçalar eski klasik slow müzikler..My way gibi..80 ve 90 ların hitleri..Türk müziğinden de Sezen Aksu,Şebnem Ferah,Candan Erçetin,Sertab Erener, Funda Arar,Barış Manço,MFÖ,Grup Gündoğarken,Leman Sam,Zülfü Livaneli,Ahmet Kaya(eskişarkıları),Ezginin Günlüğü son zamanlarda İnce Saz ve Türk Sanat Müziği, İstanbul lehçesiyle söylenen türküler..Yavuz Bingöl, Şükriye Tutkun.Ritm dinlemeyi de severim..Burhan Öçal gibi.
    Mandolin çalmasını bilirdim eskiden..uzun süredir çalmadım :)
    Halk dansları müziklerine de bayılırım ..Hatta egzotik,otantik ve etnik olabilir.


  7. tuba Says:

    Biraz klasik olacak ama Arabesk ve Metal haricinde her tür müziği severim. Yeni Türkü, Şebnem Ferah, Sertab Erener dinlerim genelde


  8. abi ben laf çalarım..telli bi şey çalıcam die eve aldım vakit yokh para yokh..ne de olsa öğrenciyim..amma nefesli bi şey de güsel olabilirdi die düşünüorum..damgamı vuriyim de:D

    bu araştırmayı neden yaptığını biliorum..pekh bi uyanık gördüm seni:Pp

    sona ne dinlerim..hımm..şimdi bu koşula göre değişir:
    askh acısı çekiosam,darlandıysam arabeski andıran:D bakınız andıro kendısı diil..şeyle dinleyebilirim..niran ünsal
    felan..

    dielim ki iiyim..dans edesim var..latin olabilir..bayılırım..salsa!ya az para dökmedim:D

    su sıralar rock!a sardım..ruhuma vuruolar o gitarları sanki..bam bam:D seviorum hard şeyleri..

    normalde santana!dan tutup kibariyeye kadar sarkan bi ailenin üyesiyken genel zevkim sudur:zuhal olcay,bülent ortaçgil,sezen!İM aşkım benim,hüsnü şenledirici,grup gündoğarken,levent yüksel,sertab felan..

    karmakarısık ya..ismail yk yı almıyım ama bakh:D ben onu diyenlerın de..bi şey demıorum:D:D:D


  9. ---OPTiO--- Says:

    cocukken mandolin calardim :))
    simdilerde birazcik gitar birazcik saz biliyorum....ama cok degil yani...
    valla slow olan butun sarkilari severim...bi de karadenizimin bütün müziklerini..:))


  10. Günce Says:

    Ne yazık ki bi müzik aleti çalamıyorum :( Bateri çalmayı isterdim... Gerçi müzik kulağım da fena değildir ama hiç bi müzik aletiyle uğraşmadım şimdiye kadar.Ama sıkı bi dinleyiciyimdir ;) Genenllikle alternatif pop rock dinliyorum.Daha çok da yabancı.Audioslave,Him,3 Doors Down,Travis,Coldplay,Creen,Nicklback aklıma gelen ilk gruplar...Böyle başlayan listem sonsuza kadar uzayabilir :)) Arabesk fantezi ve benzeri türde müzikler hariç kulağıma hitab eden her şarkıyı ve şarkıcıyı dinleyebilirim ;)


  11. klasik gitar aldım bu sene. alnımın akıyla öss yi atlatıp yazın kurslara başlıcam hayırlısıyla. Rock müzik dinliyorum kendimi bildim bileli ve kendimi bilmem orta 1 senelerime tekabül ediyor. ;) Şebo nun kaseti bi şekilde geçmişti elime orta 1'de iken. o gün bu gündür Şebo vazgeçilmezim oldu. Rock müzik haricinde ise Brit-pop ve Alternatif müzik dinliyorum. ama pop olan bir şarkıyı da dinleyebilirim pekala. ığykk bu pop deyip kapamam kulağıma hoş geliyorsa.. ;)