blacklebron
KADIN: Ben ölürsem ne yaparsın?Tekrar evlenirmisin?
ERKEK: Hayır.Kesinlikle hayır!!!
KADIN: Neden?Evli olmak hoşuna gitmiyor mu!!??
ERKEK: Öyle demek istemedim. Tabi ki gidiyor.
KADIN: O zaman neden tekrar evlenmezsin ki??
ERKEK: Tamam . Tamam. Evlenirim.
KADIN:(Yüzünde üzgün kırgın bir ifadeyle)Evlenirsin…
ERKEK:(Ne diyeceğinibilmez ve azıcık kızgın bir iç çeker)
KADIN: Onunla bizim yatağımızda mı yatarsın?
ERKEK: Başka nerde yatılabilir ki??
KADIN: Benim resimlerimi kaldırıp yerlerine onun resimlerini koyarmısın??
ERKEK: Sanırım bu yapılacak en uygun şey olur.
KADIN: O zaman onun benim ayakkabı koleksiyonumdan ayakkabılar giymesine deizin verirsin…??
ERKEK: Hayır onun ayakları 37 numara….
KADIN: …………….?????
ERKEK: Haas….s……..!!!!!
18 Responses
  1. ashkar Says:

    :))))) süper yaa çok güldüm. yapılmaması gereken bi gaf :)))


  2. Adsız Says:

    Hayırsız komşu :)
    bunu okumuştum cidden komik. sorunun cevabına bak istersen :)


  3. Adsız Says:

    Hayırsız komşu :)
    bunu okumuştum cidden komik. sorunun cevabına bak istersen :)


  4. Adsız Says:

    Hayırsız komşu :)
    hahaha erkekler işte
    sorunun cevabına bak istersen :)


  5. Serra Says:

    ahahah ;p

    ~Serra


  6. ---OPTiO--- Says:

    hahahaha :))))) öldüm gülmekten lebron cok sagoll yaa...valla harika geldi bu bana :)))


  7. tılsım Says:

    =))) süper yaaa..
    Hemende nasıl söylüyor ;)


  8. deli mine Says:

    puhahhahah :))))
    al o ayakkabıları yedir o adama çifter çifter >(


  9. Adsız Says:

    Böyle bir kadını bırak aldatmayı evli olmak bile kabus olurdu :)


  10. Adsız Says:

    Erkek milleti işde güvenilirmi hiç:))bak nasılda ele veriyor kendini.


  11. DRNEFES Says:

    herhalde kadın olmez de bu gidişle 5 dakkaya kadın adamı oldurur:)))


  12. Adsız Says:

    heuhehehue çok komik :)


  13. mayksisman Says:

    aaa niye herkes adamı suçluyo ya; gayet de haklı bi kere

    feminist kadınlar!
    hıh!
    :P


  14. deli mine Says:

    cicim nerdesin sen?


  15. Adsız Says:

    şamata yha.. feministiz var mı q:


  16. Adsız Says:

    Aaaaa aklını kullanmadan böyle işlere girişirse böyle olur işte ohhh olsun devamını merak ettim bu arada :)


  17. Adsız Says:

    çok güzel...daha önce de okumuştum...


  18. Adsız Says:

    Bu çok iyiydi.Gece gece can sıkıntısından patlamış bir tip bile güldü:D

    İlk kez gelmiyorum.Daha önce de uğramıştım ama ilk kez yazayım dedim."Merhaba":)