blacklebron
10 Responses
  1. Adsız Says:

    Fenerbahçeeee sen çok yaşaaa....


    Bakın şuraya yazıyorum sonucu fb:2 gs:1 Önce Dostluk sonra Fb. kazansın diyorum


  2. DRNEFES Says:

    takım tutmamak kadar iyi bişey yoktur herahalde...en büük türkiye....


  3. deli mine Says:

    Alex 1 Kezman 1 gs o diyorum ben :D


  4. Serra Says:

    Cix cix cix.. Cehennemi ya$iacaksin? Bizim Welcome to Ali Sami Yen Hell oLayimizi nie kapioSunuz karde$iiim. :)
    Off off $imdi burda eSki Serra oLsaydi, bi sinirLenirdi ki sorma ;p
    Maci netten Satin aLip izLicem, sesim kisiLmas in$. Ilk defa bu derbide neticeye diiL de guzeL futboLa bakmak iStiorum. $ole ho$ bi iki hareket gorSek fena mi oLurdu..

    ~Serra


  5. tılsım Says:

    Alex 1, tuncay 1 diyorum ve fb kazanacak diyorum =)


  6. blacklebron Says:

    cansu iddaa oynasaydın iyi para kazanırdın heralde sen ((:
    1 alex 1 kezman !
    tuttuuuuu (:


  7. Adsız Says:

    halen o filim kayıtları acıklanmadı. herkes göreceğini gördü.

    bu arada tebrikler. gerisi palavra ne desemde değişmez. en uzağa işeme rekoruna gider de gider.


  8. blacklebron Says:

    haklısın kardeş ..
    saolasın ..


  9. deli mine Says:

    sorma gitti paracıklar :((
    fenerim yensin para istemem ben ya :)


  10. Adsız Says:

    alayına isyan ölümüne ultrAslan diyorum..
    bir önceki postun bendede vardı :D