blacklebron




ALBÜMÜ iNDİRMEK İÇİN '''' TIKLAAAA ''''
14 Responses
  1. Serra Says:

    ben yukLemeyi beceremedim. ;p
    fiLmi merak ediorum ya, kimi begenio kimi begenmio, hay Allah :)

    ~Serra


  2. Adsız Says:

    bende yapamıyorum bu indirme olayını yau. hep zamanı geçti diyor bunnar komşum olmaz ki


  3. mayksisman Says:

    valla lebron sen bu ara taktın "sınav"a bilmem farkında mısın kurtulamadın hala etkisinden (:

    benim favorilerim Nil'den Yaş 18 ve.. Ozz'den A)Şık...


    A bana bişeler oldu
    B nefes nefese kaldım
    C feci ter bastı bi anda
    D ellerim titriyo bak
    E hepsi senin yüzünden... (:


  4. Aşağıdaki havuz problemli kaset nereye gitti,onu pek sevmiştim.:((


  5. Adsız Says:

    filmi izlediğim hafta albümü indirmiştim (;
    göremedim geçtiğineii yanıbaşımdaaynn..diorum bende cvp olarak konuyla alakalı (: bu arada postlarımız ilginç bir benzerlikle devam edio gözümden kaçmadı ehuehu


  6. blacklebron Says:

    Arkadaşlar indirme olayını şöyle yapıyoruz ..
    tıkla yazan yere tıklayın,
    sonra açılan pencerede en altta sağda FREE yazan yere tıklayın ..
    Sonra açılan sayfada saymaya başlayan saniyenin 0(sıfır) olmasını bekleyin ..
    sonra sıfırlanınca açılan kodları yazıp entere basın !
    yüklemeye başlıyoorrr şimdiden hayırlı olsun (((:


  7. tılsım Says:

    Filmden sonra tek tek indirmiştim şarkıları bende =)
    Güzel bir paylaşım olmuş en azından olmayanlar alacak di mi ;)


  8. mayksisman Says:

    ayrıca yazmayı unutmuşum,
    lebron'dan korsana destek, ha??


  9. blacklebron Says:

    triancula kardeşim (:
    seni duyan da gidip sınav filminin orjinal cd sini aldın sanır ((:
    keyfine bak ..
    ben bi teklif sunuyorum türk müzik piyasasına !
    diyorum ki ;
    devlet bir kanun çıkarsın her adsl ye ödenen 49 ytl nin içinden tüm sanatçılara telif hakkı ücreti versinler.
    düşünsene bi;
    bi cd yi 5 ytl olarak düşün mesela ;
    49 ytl = 10 cd !
    ben ayda 10 cd alacağıma internete veririm internetten indiririm ve devlet de 2 cd parasını türk telekomdan sanatçılara verilmesini talep etsin ..
    ben bunu şimdi düşündüm lan ! :D


  10. Adsız Says:

    hatırladım bu paylaşımı :)


  11. deli mine Says:

    hakkaten özlem a şıkkı bombaaaaa, bi ara durmadan dinliyordum :)
    şarkılar 10 numara saol cicii


  12. Adsız Says:

    dumandan yanıbaşımayı tek geçerim ;)


  13. mayksisman Says:

    hahay (:
    canocanlık yaramış lebron,
    beni iyi tanımışsın :)


  14. Lebron oğlum,o kaset şeklini sordum,cevap vermedin.:(

    Ben onu nasıl olduğunu öğrenmek istemiştim.

    Seni linklerime koydum, iznini almadım ama.:)