blacklebron
Bugün yazı yazmak istemiyorum :( .. İnsanlar rekabetten kaçar hale geldiler.. Kimse birbirine yardım etmek istemiyor hayatta .. Tek düşünceleri ise bazı şeyleri öğrenir de -boynuz kulağı geçer de- benden daha iyi olur gibi saçma sapan bişey .. Halbuki işimiz olmaz öyle sahtekarlıklarla .. Tek amacımız -doğduğumuzdan beri- öğrendiklerimizin üstüne biraz daha koyup kişiliğimizi geliştirmek değil midir ? Ben şahsen böyle yapıyorum .. Hergün bişeyler daha koymak için çalışıyorum ve hayatın tadını tuzunu almaya çalışıyorum .. Daha doğrusu okusam da okumasam da -ki hem okuyorum hem çalışıyorum- ADAM gibi ADAM olmaya çalışıyorum! Ama bazıları var ki gerçekten tiksinilecek cinsten işler yapıyorlar uyuz uyuz tavırlar takınıyorlar .. Allah yollarını açık etsin .. Bundan sonra kimseden yardım istememek için kendimi kasıcam .. Şu anda rezil oldugumuz eurovision yarışmasında aday olan şarkıları dinliyorum .. Bence Makedonya en iyi şarkıyı yapmış ama nedense Finlandiya 1. olmuş. Konuyu da nerden nereye getirdim ya .. İyi ki bugün bişey yazmıyacaktım bi de yazsam kimbilir nolcaktı (: Kafam bozuk hayata bugün ondandır dalgınlığım çarpıklığım .. Kalın sağlıcakla ..
0 Responses