blacklebron
Geçenlerde Uludağ Üniversitesi şenliklerindeyim .. Önce Fatih Kısaparmak -ki gitmedim- Sonra Mor ve Ötesi -ki gidemedim ):- sonra Sertap Erener -ki gittim- sonra Şebnem Ferah -ki gittim- gerçekten gittiğim gördüğüm kadarıyla harikaydı .. Özellikle Sertap Erener'in davulcusu Fernando koparttı bizi Makarena'yla (: Ne biçim bir dil vardır adamda hem davul çalıyor seri bi şekilde hem çok hızlı makarenayı söylüyor hemde seyircilere tempo tutturuyor ya (: Şebnem Ferah'ı anlatmaya hiç gerek yok zaten sahne performansına bayılıyorum gerçek bir Bursa'lıdır .. Namık Sözeri Lisesi Mezunu-okulu evimize 5 dk.uzaklıkta- Keşke mtlda burda olsaydı da bi yorum yapsaydı şenlikler hakkında .. Çok ilginç olurdu kesin eminim (: Çünkü bi yanda Club Rene'nin dj'leri mix yapiyor bi yerde Şebnem şarkı söylüyor .. Diğer yandan da kampüsün ülkü ocakları başkanları mehter marşını açmışlar çadırın içinde bağdaş kurmuş tesbih sallayıp duruyolar .. ahahahaha :) acayip çapraşık bir şenlikti ama güzeldi :)
0 Responses