blacklebron

Bugün shafuck'ın doğum günü (: Kalktım sabah ölüyorum uykusuzluktan .. Zor bela attım kendimi dışarı çünkü işe gitmem lazım :( Sonra ilk defa metrodan indiğim durağı değiştirmişim daha fazla yürüyeyim uykum açılsın diye .. Allah'tan o istasyonda inmişim çünkü Kafkas pastanesini görmesem vazifemi icra edemicektim :) Bi baktım pastane arabası gelmiş taze yaşpastaları dükkana taşıyolar işte o anda dank etti kafam dedim shafuck'ın doğum günü vardı bugüüüüüünn:) Hemen zıpladım tabi içeri adama yüsek sesle 'Hocam o yeni gelen taze yaşpastalardan istiyorum bitanee' :) Adam tebessüm etti tabi evladım dedi :) Hemen bi tane seçtim aradan çikolatalı pasta :) Shafuck'a getirdim baktım patron da büroya erken gelmiş(erken geleceği tutmuş ama olsun engel değil) sonra arkada odadan mumlarla birlikte büroya girişimiz gerçekleşti .. Yine yüksek sesle İykiii doğğğduuunnn Shaafuckk İykiiii doğğduunn shhaaafucckkk diye baktım patron da moda girdi alkış tutmaya başladı(demiştim ya patron engel değil ;) ) Sonra mutlu son .. Bugün neşeli başladı .. Fb'de Campbel'i almış hemde bugün Eurovision var .. Bugün eğlenceli geçeceğe benziyor .. Öğleden sonra hayatımın ilk takım elbisesini alıcam :) Yeter bugün çok yazdım .. Kalın sağlıcakla .. (;
0 Responses