blacklebron

Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ülkemizde siyasetin de suyu çıktı .. Geçenlerde Tayyeap mecliste konuşma yapıyor .. Bilgi sahibi olan olmayan -kendini milletvekili sanan sanmayan- bütün muhalefet üyeleri zırt pırt sözünü kesiyolar .. Hatta bi tanesinde denk geldim duydum ve gülerken yere yığıldım .. Başbakan yaptıkları faaliyetleri -iyidir veya kötüdür yaptıkları düşünceniz sadece sizi bağlar- anlatırken milletvekillerine CHP’li saygıdeğer milletvekilimiz zıplayıp yüksek sesle diyor ki baraj sözü vermiştinizzz hani nerde barajlarınızzzz??? Tayyeap tebessümle cevap veriyor; Yarın 22 tane irili ufaklı barajın temelini atmaya gidiyorum İzmir’e (: Ve ben yerlerdeyim ..
Bu tabii ki en basit örnek .. Bi tane kendini çiftçi zanneden ama kendisine tanınan kredi imkanlarından bihaber olan arkadaşımız kalkıp Tayyeap’e ‘Anamızı ağlattınız SAYIN Başbakan ‘ diye bağırıyor ve bu ülkenin Başbakanı olmaya layık görülmüş bir insana Anayasayı öğretmeye kalkıyor .. Sonra Başbakan ‘ Al ananı git, baban ağlasın’ diyor ve büyük bir skandal olup çıkıyor .. Ve ben YİNE yerlerdeyim .. (:
Siz bu anlattıklarımı zaten biliyorsunuzdur da!? ben yine de bi tazeliyim dedim ..
Bence bu ülkede siyaset yapan insanların %80 ' i yapıcı değil ve ne konuştuğunu bilmiyor .. Konuştuklarının nereye varacağını kestiremiyor ..

Ne demiş Pamela !??
ARTIK BİŞEYLER YAPMAK LAZIM ..

Yüce bir önder Lazım (MUSTAFA KEMAL ATATÜRK !!)
0 Responses