blacklebron

Bütün hafta bulutlarla geçmişti .. Ve haftasonunda kesin yağmur bekliyordum ben şahsen .. Genelde öyle olur bütün hafta çalışırız bi damla yağmur yağmaz tam haftasonu tatil günümüzde yağmur yağar ve dışarı çıkmaya üşenirdik istemezdik .. Ama bu haftasonu böyle olmadı ve gerçekten güzel sayılabilecek nitelikteydi .. Öncelikle cumartesi günü hayatımın ilk takım elbisesini almak için anneciğimle birlikte bütün mağazaları tavaf ettik .. Ve fotoğraftaki gibi gerçekten yakışan(benim görüşüm) bir takım elbise aldık .. İçime sindi aldıgım elbise uzun zamandır ilk kez ... Sonra haftanın son günü olan pazarımızı çok iyi değerlendirdik .. Saat 12 ye kadar pek iyi geçmese de sonrası tatmin ediciydi .. Gerçi aile içindeki bitakım kötü haberler canımı sıktı ama keyfimi bozmaya yetmedi ..’’CE’’ mi almaya gittim iş çıkışında aldıgım gibi Mudanya’ya gittik .. Çok eğlenceliydi gerçekten bana göre .. Bebişkomu mahalleye kadar götürdüğümde içim huzur doluydu .. Evime geldiğimde gözlerim kapanıyordu .. Hemen yatağıma attım kendimi ve şu anda işimin başındayım ..Bu aralar işin dozunu bayağı kaçırdım evime hep geç saatte giriyorum umarım beni kaybetmezsiniz .. Çünkü babam kırmızı rengi görünce tahrik olan boğalar gibi bu aralar bana karşı .. (: Eurovisiondaki rezil oluşumuzdan hiç bahsetmiycem zaten .. Ne biçim bir jüridir ki bu şarkıyla temsil etmeye uygun görmüşler ülkemizi .. Neyse bunun takdirini kamuoyuna bırakıyorum .. :p Sanki kamuoyuna bırakmasam bana kalıcak hehe :p Neyse Kalın sağlıcakla .. Mutlu kalın hep Mutlu kalın hep Mutlu kalın hep (:
0 Responses