blacklebron
Geçen haftabaşından beri Bursa'nın havası ahan da böyle (O)
Gerçekten Bursa'nın adı çıkmış ama hakikaten de doğruluk payı var -O konusunda-
Bu sabah kalktığımda vücudumu iyi hissediyordum .. Yorgunluk belirtisi yoktu ve hatta uzun zamandır yapmadığım bi şekilde kahvaltı bile yaptım .. Hatta ve hatta inanamayacaksınız ama balkona çıkıp bi güzel tarzan gibi gerildim (:
Bugün sabahtan akşama kadar tüm Bursa'lılar -ben dahil- belli aralıklarla 3 mevsim geçirdiler ..
Sabah karabulutlarla rüzgar bir olup kasvetli mi kasvetli bir hava oluşturmuşlardı ..
İşe giderken ALLAH'ım noluurr nolurrrr üzerimize şimşekler çakmasın bugün diyorum çünkü korkuyorum kasvetli havalardan ve karabulutlardan .. Neyse ki evden metroya yürürken hiç yağmur yağmıyor ama belli bulutların gözyaşlarını dökeceği .. Metroyla güle oynaya son durağa kadar gidiyorum .. Metrodan inip işe gitme periyodumun son 15 dakikasına girmişken yağmur başlıyor ve beni şemsiyesiz biçare yakalıyor .. Zor bela bir balkon altına saklanıyorum korunmak için damlalardan - halbuki ben yağmur altında yavaşça yürümeyi çok severim ama bugün bişey var - .. Düşünüyorum .. Bu yağmur bitmez ..Ve zaten geç kaldığım işime doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başlıyorum yağmur yağarken .. -Boyum 1.93 bacaklar pergel gibi- Hızlı yürüyünce koşuyo gibi oluyorum (:
Zar zor ıslak bi şekilde büroya girip bilgisayarımın başına oturduğumda yağmurun kesilip güneşin güzel yüzünü göstermeye başladığını görüyorum .. O kadar sinirim bozuluyor ki .. Ağlayacak gibi oluyorum .. Ama o duyguyu atmak için alıyorum elime bi kağıt bi kalem ağlayan çocuk resmi çiziyorum kimseye çaktırmadan .. Ağlamış kadar oluyorum birazcık sakinleşiyorum ..
Saatler geçiyor sigorta şirketlerine ekspertiz raporlarını götürme vakti yaklaşıyor ..
Ray Sigorta hasar servisindendeki casusum olan her yerde hatta tatilde bile denk geldiğimiz bayan - isim vermiyorum çok seviyorum(: - rapor bekler .. Aslında hiç istemiyorum rapor dağıtmak çok işim var büroda .. Neyse ;
Serdar Bey geliyor .. Raporlar imzalanıyor .. Ben raporları çantama koyup adımımı işhanından dışarı attığım anda bulutlar güneşin ışıklarını örtüyor .. O kasvetli havasına yeniden bürünüyor .. Yine yağmur yağıyor .. Allah'ım YİNE AĞLAMAK İSTİYORUM VE YİNE AĞLAYAMIYORUM .. ): Yine yağmurun altında rapor dağıtıyorum .. Yine havanın azizliğine uğruyorum .. Yine kör talihime yanıyorum .. Ama ağlayacağım bir gün hemde süper ağlıycam herkes bana bakıp ağlamaya başlıyacak(abarttım) .. Ben şimdi yatıyorum .. Yatmadan yıldızlara bakıp yarın hava n'olur diye tahmin yürütmek istiyorum .. Ve ve ve uyumak istiyorum .. Ebediyen .. :(
2 Responses
  1. Adsız Says:

    kuziiii süper bir website olmuş, kesinlikle professionally.. sülale seninle gurur duyuyoooooooooooooorr!!!:P


  2. Adsız Says:

    ark. iftiharla sunar :) tek gururu kaynamız olm ogrenmeye basladım yaavs yavas:)