blacklebron

- Sabahın 7'sinde uyanmak istemiyorum ..
- Sabah kahvaltısı yapmak istemiyorum ..
- Saat çalmasın istiyorum ..
- Öğlene kadar uyumak istiyorum ..
- Uyurken sivrisinekler ısırsa bile mışıl mışıl uyumak istiyorum ..
- Metroya yürümek istemiyorum ..
- İşe gitmek hiç istemiyorum ..
- Etrafımda kimseyi istemiyorum ..
- Yalnız kalmak istiyorum ..
- Dinlenmek istiyorum ..
- Ağlayabilmek istiyorum ..
- Sonra askere gitmek istiyorum ..
- Bütün teröristleri tek tek vurmak istiyorum ..(ama yürümeden)
- Etrafımdakiler bu dünyada tek olmadığımı hissettirmeye çalışıyorlar ..
- Ben yalnız kalmak istiyorum bi süre ..
- Sadece 1 hafta için ..
- Aylak aylak dolaşmak istiyorum ..
- Merak ediyorum çünkü nasıl bişey acaba ..
- Bütün dünya beraber olsun ben yalnız olayım istiyorum 1 hafta ..
- Aynanın karşısına geçip ' Holey be ' demek istiyorum . Nescafe bile 3ü 1arada, sen yalnızsın ! ohh beee demek istiyorum ..
- DİYEMİYORUM ..

- Hadi 3ü 1 arada içelim .. :(
24 Responses
  1. Sanki ben bu istekleri bir yerlerden hatırlıyorum... Ama benim hatırladığım 2 hafta öncesindeydi. Ağlamayı o kadar isteme, biliyorum dediğim sana anlamsız ve duygusuz gelecek ağlamak isteyeceksin ama ben o uzun süren ağlamama döneminden sonra yaklaşık 5 saat hiç durmadan sürekli hıçkırarak ağladım :(

    Hepsi geçecek, hayat elbet güzel günlere dönecek. Bilmiyorum inandırıcı mı ama inanmaktan başka çarem yok :(


  2. Unutmadan ben yaptım 3'ü bir aradamı seni bekliom :) Gül lan :D


  3. Adsız Says:

    ulen sabah kalkmısın afyon daha patlamamıs kafan duman duman geceden kalmasın kafan hala guzel :D işede gec kalmısın patron arıoo nerdesın ulen diye oturmusun mutfaga one 3/1 var masa ustunde bı guzel ısıtmısın suyu yapmısın gold'unu cekion yavas yavas bide yakmısın sigaranı patron gene arıoo nerdensın dıye sende dıoosun kı abı yoldayım 5 dak. sonra ordayım...


  4. Adsız Says:

    ayyyyhhhhhh ne kadar çok şey istiosun sen yaaa (:


  5. blacklebron Says:

    NOKTASIZVİRGÜL / kardeş söz veriyorum gülmeye çalışıcam .. ama kalbimden geçenleri yazmama izin ver (: baq gülüyom işte (:

    MFO / olum harbiden ya patronla konuşurken sigaran elinde 3ü1aradan bardağında ne güzel olur len ohh dünya bi yana ben bi yana (:

    TUBİQO / istemesi benden vermesi Allah'tan .. bize istemek düşer verip vermemek ona kalmış .. banane ya ben isterim hazinesinde yoq mu sınırsız ? versin (:


  6. ACIL TATILE IHTIYACIN VAR
    TESHIS KONULMUSTUR
    TARAFIMDAN
    AYRICA 7 DE KALKMAK
    INSAN BUNYESINE AYKIRIDIR


  7. blacklebron Says:

    evet çoq haklısın da kafa dinliycek bi tatil mekanı lazım .. hemde ucuz olması lazım (: bi tavsiyen var mı ?


  8. Deadora Says:

    herkes ve yazdigin bi yana mfo ye koptum yaa :))
    harbiden öyle birsey diyeceksin 5 dk. diye (is yerim evime 5 dk. uzaklikta) yapsam mi ulen bi gun acaba ehehe düsünmesi bile eglenceli..


  9. blacklebron Says:

    ahhh deadora ahhh bi bilsen bizim ev 1 saat uzakta işyerine yoqsa yapıcam ööle bi güselliq aslında (:


  10. Manik Kedi Says:

    :) Kesinlikle bunun nasıl bi şey olacağını ben de merak ediyorum.. Çoğu zaman "invisible" olmak istiorum.. Sıkılana kadar ne kimseyle konuşmak, ne dinlemek ne de görmek istiorum... Bana şu an en iyi gelecek şeyin kimsenin beni tanımadığı bi yerde sıkılana kadar tatil yapmak.. Bilmiorum gerçek isteğim bu mu ama;şu an bunun iyi geleceğini düşünüorum... Eğer seninde isteğin buysa bunu bir an önce hayata geçirebilmen dileğiyle..

    Sewgiler,Sinem..


  11. blacklebron Says:

    manik kedi(sinem) / öncelikle bloguma hoşgeldin arkadaşım .. inan bana aynen senin gibi düşünüyorum .. işyerinden yıllık iznimi ağustosun ilk haftasına ayarladım mecburen .. sadece 1 hafta tatilim var .. tatile biyerlere gideyim diyorum kalabalık millet sıkılıyorum saten kalabalıktan .. burda kalsam diyorum 1 hafta sadece odamda otursam müzik dinleyip yatsam sadece .. ama o da sıkıyo biyerde .. ne yapacağımı şaşırıyorum .. şu anda bile patlıyorum sıkıntıdan .. yardım edin :'(


  12. Adsız Says:

    yok sana tatil matil iç nescafenı dogru işe :) aslında benımde duzgun bı tatıle ihtiyacım var oyuzden bı karavan kiralamayi dusunuoorum bi cuvalda patates alıcam sabah sabah arası ogle ve aksam yemende oturup patates yıcem ama yemekte bı yana ıstedıgım yerde ıstedgım sekılde tatıl yapıcam hem cok sessiz ve sakın hemde cok abartılı ve gurultulu bı tatıl yapıcm ama 3/1 aradamıda unutmıcam patronumuda arıcam sonra :D


  13. aza Says:
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

  14. aza Says:

    merhaba ilk yorumumu beyenmedim yenisini yazayım dedim:)yalnızlığı özledim diyemiyorum ama beynin dinlemesi için olabilir:)sabah sabah kıvranarak güldüm 3 ü bir arada olayına ve hala gülüyorum :)iyi geldi bana bu 3 ü bir arada :)ama bira bozuyo beni:)


  15. Adsız Says:

    tek kalma muhabbeti gercekten cok guzel bı durum bende istioorum cunku bazen insan yanlız kaldıgı zmn daha ii dusunuoo ve daha ii dinlenioo bence herzmn yapılması gereklı olan bısey degıl bu soledıklerım ama nadir de olsa şart 3/1 aradanı alıcaksın gokyuzune uzanacaksın hayatı bide 3/1 aradanla paylaşmayı denıceksın fazla yapmayın ama...


  16. blacklebron Says:

    hade hep beraber tatile gidiyos (: toplayın valisleriiiii (:


  17. HarbiManyaK Says:

    ya off bende bende en azından askere gidene kadar yanlıs kalmak istiyom... ama laf aramızda insan bazende insan yanında birilerini istiyor yahu... hani bu sevgilisi olmasada en azından dostlarını(ama bazen) arıyo...


  18. Ben de şu "nescafe bile üçü bir arada, sen yalnızsın" olayına koptum. Böyle dönemleri geçirmek zorunda kılınıyoruz maalesef. Şehir hayatının gürültüsü, trafiği, dünya meseleleri, okulda/iş yerinde geçirdiğin kötü bir olay,sigaranın bitmesi, arkadaşınla tartışman vs. gibi küçük ya da büyük şeyler bile etkiliyor. O kadar dolarsın ki çorabın pantolonuna nescafe damlatsan ağlamaya başlarsın :) Dediğin gibi şöyle en azından 1 hafta kadar kabuğuna çekilip yalnız kalabilmeli insan.

    Özgürlük budur belki de.. İstediğin zaman 1 hafta yalnız kalabilmek. Ama gördüğün gibi yapamıyoruz. Şehir hayatının kölesi miyiz yoksa sadece özgür mü değiliz?


  19. blacklebron Says:

    ömürcek bloguma öncelikle hoşgeldin derim ..
    beni en son bunladığım noktadan yakaladın .. ben hiçbi zaman özgür olamadım.. kendimi özgür hissedemedim .. hayatım boyunca sorumluluksahibi bi insan olarak hareket etmek zorunda kaldım yada bırakıldım .. istediğim hedeflere ulaşmama hep bir engel çıktı .. ailem destek vermedi çoğu şeyde .. neyse böle uzar gider bu .. hojgeldin (:


  20. Hoşbulduk lebron :)

    Özgürlük bizim avucumuzun içinde, sadece zamanı var..


  21. Adsız Says:

    kazım bu aksam sızdeyım walla bukadar 3/1 muhabbetinden sonra bana neskayfe yapmassan bozusuruz walla suyu ısıt ben gelıom kacıcam olm bu aksam dukkandan :))))) sana kacayım ????


  22. Adsız Says:

    Gardesim seni yanlız bırakmam dunyadakı herkes bıraksa ona gore unut bu hayalleri :P


  23. blacklebron Says:

    çoq iyisiniz ya ne denilebilir ki bu durumda .. :(


  24. matilda Says:

    kendimi bi tatil kasabasında hissettirdi bu yazı,o kadar tanıdık geldi ki bana.. rüzgar saçlarımı savururken yapayalnız oldumu düşündüm..tabi ki hayalden ibaret..yalnız kalmak bazen çok zor..