blacklebron
  1. Dostum Erdem Çankaya Üniversitesi'nde öğrenim gören Yarı Komünist bir insandır .. Dün msn deyken nerde oldugumu sordu ve ben -çok az durduğum bi yerdeyim- EVDEYİM!! dedim (: 1 saat sonra arabayla alıcam dedi ok dedim .. Geldi aldı eksik olmasın .. Geye'ye gidip birer cappichino içtik ve içerken eskileri yad ettik .. Çok süper dakikalardı hehe :P Özlemişim GöMüNiSt Fa$o yu (:
  2. TersKose mevzuunu kapadım .. Sevecen bi insan olduğu kesin ve de şımarık (: Ayrıca en iyi arkadaşlıklar tartışmalarla kavgalarla başlarmış diye duydum (:
  3. Ya artık işyerine T-MaC şortumla gitmek istiyorum :( En azından cumartesileri .. Baksanıza ne kadar şirin (: -Sağda-
  4. Yarın GöMüNiSt Fa$o ile Havuzbaşında güzel bi Brunch yapmaya karar verdik inşallah bulutlar bu programı bozmak için gözyaşı dökmez ..
  5. Dünya Kupası başladı Almanya-Kosta Rika maçını izledim goller acayipti yaa adamlar iyi hazırlanmışlar darısı diğer maçlara (:
4 Responses
  1. i! Says:

    maalesef bugün pek havuz keyifli olacağa benzemiyor şu havanın durumuna bakılırsa aa tabi allahtan yağmurda yağmıyor
    o neydi 2 gündür yaa; şarrrrrrrrrrrrrr die
    olsun olsun ben yağmuru çok severim


  2. blacklebron Says:

    Bugün değildi zaten pazardı program ama şu anda Bursa'da hava açtı güneş güzel yüzünü gösterdi.. Bakalım yarın(pazar) gülücek mi güneş yüzümüze (:


  3. i! Says:

    güneş hep yanımızda ve bize gülümsüyor aslında o sevecen gözleriyle sadce bazen biz kör oluyoruz onu göremeyecek;yok sayıcak kadar:D


  4. blacklebron Says:

    valla ben güneş olmayınca havayla barışık değilim (: güüneş illaki olucak (: