blacklebron

Serkan napıyon kanka ?
Olm yatıyom bu saatte aranır mı yaa pff ..
Lan salak senin sınavın yok mu ?
Yok a.q. yokkkkkkkk
Ya olm harcı yatırmadın mı sınavlara niye girmiyosun ya ..
O paralar yalan oldu kanka yaaa
Niye len ??
Eskişehir'e mi gidiyim sabahın köründe sınav için ..
Hasktrrrrr ....
Amaaannn naparsan yap beyyhhh ben olsam giderdim ..
Şlappss diye telefon kapanır ..
Dıt dıt dıt dıııttt dıt dıt dıt dıııııttt..

Ve Serkan sınıfta kalır (:
E bende kaldım gibi zaten..
Kanımca hukuk ve davranış bilimlerinden geçerim .. Belki bi de Genel işletmeden .. Gerisinden çakıcam kesin .. Eylüle kadar feci ders çalışmam lazım yahuuu :(

Sefa'yla çalışcas puhaahahahahahahah (:

1 Response
  1. Adsız Says:

    şimdi arkadaşlar bunu nasıl bilirsiniz bilmem ama :)) ben bu herifi tanımam etmem bi iki kere göürmüşlüğüm var sadece :) şaka şaka pırlanta gibi bi insandır arkadaşım :) efendiliği ince espri anlayışı yaşından olgun biridir :))
    hayatında onu tanımak için mücadele etmeyenlere yazık diyorum sadece :) neyse bu kadar yalakalık yeter :))) kendine iyi davran arkidişim :) önündeki çukurlara dikkat et :)) bye