blacklebron

Bugünkü Sınavlar ..
Genel İşletme --> iyi (:
Davranış Bilimleri --> iyi (:
İktisat --> kötüü ):

Artık kaçıcam buralardan wanted avcıları bulucak beni (: Sınavdan yine çok memnun değilim ): Neyse olan olmuş diyelim .. Yolumuz çizilmiş yapılacak bişey yok .. Artık gelelim neşe veren şeylere ;
Sınavdan Dönerken Ortaokul arkadaşım Pınar'la otobüste karşılaştım .. Candan ve cici bi insan sevindim onu gördüğüme .. Yine malum üniversite muhabbetleri .. Ama ex arkadaş muhabbetleri de arada iyi oldu. Bugün de uykusuzum kahretsin .. Ama olsun kasıyorum gülmek için kendimi bu yeter .. Ha bu arada dün kuzi'min düğünü vardı çok tatlı olmuştu gelinlik ona çok yakışmışşş .. Büşray'la dans ederken kendimi kötü hissettim ama bu beni engelleyemedi .. İyiydi iyiydii ama başım çok ağrıyodu düğünde ne hikmetse sahnede oynadıktan sonra iyileştim (:
Yarın yine iş var müsadenizle dinlenmeye çekiliyorum bu kadar rapor yeter (: Dimi ?
5 Responses
  1. blacklebron Says:

    Evet canımın içi Pınar Bulmuş (: Soyadı da amma uyuyo he (: Kardeşim en kısa sürede görüşmeq dileğiyle saol ..


  2. i! Says:

    çok çok alakasız olacak ama
    inanılmaz derecede bir arkadaşıma benziyorsun
    çok inanılmaz dercede-ne demekse öle ama işte napiim-
    alla alla ilginç??


  3. blacklebron Says:

    belki de tam olarak oyumdur (: yada belki de tanışmışızdır biyerde .. yada tanışmamız gerekiyordur ..yada öyle şeyler işte .. üff amma kurdum he (:


  4. i! Says:

    nie canım hehe olabilir şeyler
    nese valla ya belki tanıo olabilirsin onu diicem o asosyaldir tanıdıını pek sanmıorum
    ismi aşkın


  5. blacklebron Says:

    cevap veriyorum = TABİİ Kİ TANIMIYORUM

    Asosyallerle işim oolmas (: