blacklebron

Bu yazın ilk bowling turnuvası başladı ..
- Ben bayıldım .. Sizi bilmem .. (: -
17 Responses
  1. Gayet güzel ve umut verici bir fotoğraf... Salon oyunlarının o belli bir üst statüye hitap eden kuralcılığına çok güzel bir gönderme yapılmış belki de farkında olunmadan. Bowlingin özü önünde duran ince uzun cisimleri elinde tuttuğun yuvarlak, topa benzer şeyi yuvarlayarak devirmek değil mi? Fotoğraftaki insanlar da bunu yapıyorlar işte. Sevindim, taktir ettim :) Darısı tenis ve golfün başına :P



  2. Selam Kazim arkadasim,

    Bowling resim cok cok guzel :)

    Ben Bursa'ya gitdim. Cok iyi insanlar var.

    Bir de, Erikli sise suyu biliyorum - resimde gibi.

    Iyi gunler,

    Suleyman.


  3. Adsız Says:

    Tek oyunu kac paraymıs soran var mı ? :) cok enteresanting bişey yapmıslar helal olsun... cok naturel olmus bende oynıcam bende bende dusunsenıze bu teyzelerı yakında magazın alemlerınde gordugumuzu yeni bir trend karpuzlu bowling'in bulucuları su bardan çıkarken NE oldu AZ SoNrA...


  4. g. Says:

    enteresan bi izlenimmiş:))ziyaretin için teşekkür ediyorum bu arada...


  5. blacklebron Says:

    @ömürcek/ haklısın amaca uyuyor (:

    @vintage/ sizde süpersiniz (:

    @number_10/ biliyorum (:

    @süleyman ve ben/ Bursa'daki erikli
    şişe suyu biliyosun da iskender kebabını bilmiyorum deme sakın bana (: bi gün gelirseniz Bursa'ya misafirim olursanız benim en iyi şekilde ağırlayıp ünlü iskender kebabımızı da ikram ederiz .. (:

    @mfO/ Alemsin ya (:

    Saygılar .. (:


  6. Adsız Says:

    ne la bu devlet dairesine cevirmisin ortalıgı :D saygılar felan bab canım cok sıkıldı kacırsana benı buralardan gıderik ölü denize canlanmaya he ne dersin ulır mı ? hıc olmadı bu teyzelerle bowling uynama gıdelım neredeyseler işte oraya ... abı bu havada hıc bısey cekılmıoooooooo


  7. Manik Kedi Says:

    Merhaba...Çok kıskandım bu teyzeleri.. Şansını zorlamak bu olsa gerek.. Bu arada ben ortadaki sarılı teyzeye yatırıorum parayı;baksana nasıl dikkatli izlio taktik alıo bi öncekinden:) templatimle ilgili yazdıkların için saol;yardım önerin için yani.. Aslında hiç bi html bilgim yok,kendim yapınca da bu kadar oluo işte:)
    Hoşçakal

    Sewgiler;Sinem...


  8. blacklebron Says:

    @mfO/ olm ne alaka lan devlet dairesi ?

    @gamze/ ne demek ben teşekkür ederim .. sık sık bekliyorum çay içmeye (:

    @manikkedi/ nie kıskanıyon kıs ? sende git bowling oynamaya (: gerçi resimdeki kıtalararası müsabaka ama olsun (:

    @peace/ huuuhuuu komşu hoşgeldin.. geldiğin yerde havalar nasıll ? (:


  9. U'ur Says:

    en soldaki haşin bakışlı teyzem kazanır diyorum ^^


  10. ama bu çok hoş bi resim..

    ben bayılmakla da kalamadım ya..

    harika)))


    -ayrıca benim dükkan uğrayıp fikrini söylediğin için çok teşekkür ederim..


  11. blacklebron Says:

    @peace/ yahu komşu niye geçiyon bizim önümüzden de gidiyon çaya ? (: bitane de bizde iç çay (: HATTA 3ü1arada İÇELİM (: herzaman beklerim ..

    @u'ur/ bloguma hoşgeldin öncelikle.. bahisleri dünya kupasından sonra alıcas (: önce dünya kupası (:

    @luciferyni/ ne demek bizim tükkana da sık sık bekleris (:


  12. U'ur Says:

    hoşbuldunk da, şu ikram 3 ü 1 aradalardan rica edebilirmiyim :))


  13. blacklebron Says:

    tabii qi ne demek (: lafı mı olur yahu .. Bursaya geliniz 3ü1aradamızdan ikram ederiz (:


  14. Nilüfer Says:

    Sen bloğunu sakın kapatma yafff
    Yakın bir zamanda dönmeyi planlıyorum.Aksilik olmazsa :-)
    Bu arada bowling turnuvası harika


  15. Alican Says:

    walla bowling severim de bolesini hiç oynamadım...hoşş olmuş..


  16. Damak Tadı Says:

    Selam,
    Supermişler bence,gayet güzel adepte olmuşlar oyuna Tebrikler vallahi..Yurdum insanı heryerde güzeldir..Süperrrrr

    Selamlar.



    www.damak-tad.blogspot.com